Geoguessr - quiztime!

Polaris

Free Luigi
For å finne på noe hyggelig i reiseforbuds-tider, noen som er gira på å være med på Geoguessr-flyprat-edition? Det går an å lage egne spesialquizzer, eller allerede eksisterende...

Del din score, del dine favorittkart, og få inspirasjon til din neste flyreise på geoguessr.

Her er en med "famous places". Hvor mange poeng klarer du å samle uten å jukse? ;)

https://www.geoguessr.com/maps/famous-places

Last edited:
Jeg fikk besøkt Versaille (nesten full pott), Mt. Rushmore (nesten full pott når jeg endelig fant Mt. Rushmore, visste kun det var i SørDakota...), Legoland jeg trodde var legoland USA men det var Legoland danmark :lol: (0p) , deretter fikk jeg "Segovia" i spania (ukjent for meg hvor segovia lå, så lite poeng pga trykking midt i spania - 886p. Forøvrig et utrolig spesielt sted med noen viadukter jeg ikke har sett maken til - så dit kunne man jo eventuelt reise), og til slutt det som jeg ikke en gang trengte å bevege meg for å se var Niagara Falls.... Totalling 15,862p.

Legoland i Danmark altså... Skiltene var engelsk og alle så ut som amerikanere. Destroyed my round :p

Måtte se meg litt om for å gjenkjenne Alhambra til tross for at jeg nylig var der.

Vanskelig å få god score uten å jukse ved å zomme på kartet som man skal gjette på.

Battle Royale har utvidet fra å kun gjette riktig land, til å nå komme nærmest målet i avstand. En brutal utslagskonkurranse hvor jeg har klart å vinne en runde til nå :D

Holder meg til å se på geowiz’s youtubevideoer, det er brutalt hvor raskt enkelte kan gjette land!!

Kan man lage det samme med nord-norge? :colgate:

Jeg hadde ikke peiling på dette, med unntak av den ene hvor man kunne "jukse" :lol:

Back