Generelle tilbud til Amerika (2015)

Status
Not open for further replies.
Pleier det å være sommerferietilbud? Og hvis ja, når blir de typisk annonsert?
Vurderer en tur over dammen med barna, og er bundet til skoeferier dessverre.

vilken dato ?, visst du finner noe billig nå anbefaler jeg å slå til er ikke så ofte gode tilbud når det er skoleferier

USA-prisene er hel jojo for tiden, så man bør bare følge med og kaste seg rundt om man ser en god pris.

Hvis dollaren holder seg sterk, vil jeg tippe det blir noen heftige salg til vinteren. Selv om belegget totalt sett var bra i sommer, var det på langt nær samme 'trøkket' som i fjor og forfjor.

Rundt 3k til LAX nå via diverse reisebyråer og i flere allianser. T/r selvsagt.

Reiseperiode: november-mars.

Rundt 3k til LAX nå via diverse reisebyråer og i flere allianser. T/r selvsagt.

Reiseperiode: november-mars.

Du må hyle ut når du finner sånne kjekke priser med utreise ca 17/7-2016 og hjem to uker etterpå, kan bruke både SEA, SFO og LAX ;-)

Hehe, så du smiley'en ?

Forventer ikke 3000 laken t/r, men på de datoene han finner priser til ca 3000,- er det beste jeg finner ca 6000,-, så jeg tar gjerne mot tips til hvilke sider som er lurest å sjekke.

Finner nå feks 190716-020816 for i overkant av 6000,-

vilken dato ?, visst du finner noe billig nå anbefaler jeg å slå til er ikke så ofte gode tilbud når det er skoleferier

Er ikke helt låst til datoer, men kan ikke reise før andre uken i juli og kan ikke komme hjem senere enn første uken av august. Tenkte å være borte i 3 uker.

USA-prisene er hel jojo for tiden, så man bør bare følge med og kaste seg rundt om man ser en god pris.

Har ikke funnet noe som jeg anser som en god pris enda dessverre, men jeg fortsetter å sjekke :)

Hvis dollaren holder seg sterk, vil jeg tippe det blir noen heftige salg til vinteren. Selv om belegget totalt sett var bra i sommer, var det på langt nær samme 'trøkket' som i fjor og forfjor.

Vi har fått vintertid, så nå er det bare å vente på det store USA-tilbudslippet :up:

DY: OSL-LAX for 2500 kr t/r

Usikker på om dette er feilprising eller salg, men billig var det i alle fall.

Finner OSL-LAX t/r med DY i oktober 2016 til 2500 kr t/r (dog uten innsjekket bagasje og setevalg).

Diverse utreise og returdatoer:

Utreise: 5, 9, 12, 16, 19, 23 og 26. oktober
Retur: 16, 19 og 23. oktober.

Attachments

• osllax.jpg
    osllax.jpg
    35.1 KB · Views: 430
Re: DY: OSL-LAX for 2500 kr t/r

1299 en vei til usa er ganske vanlig med NAS så jeg tipper det er riktig.

Re: DY: OSL-LAX for 2500 kr t/r

Til info: DY har aldri tilbud, de bare synliggjør de laveste prisene på ruter/flighter hvor det fortsatt er billige billetter.

Finner en del T/R reiser i C med div selskap fra Oslo til div destinasjoner på vestkysten av USA til under 15K. Og noen til østkysten rundt 8/10K

T/R Oslo - Las Vegas i Mars til 15 med BA iallefall. Er ikke det relativt billig?

PS:
virker som om www.google.no/flights roter det til litt med prisene hos enkelte selskap.

Finner en del T/R reiser i C med div selskap fra Oslo til div destinasjoner på vestkysten av USA til under 15K. Og noen til østkysten rundt 8/10K

T/R Oslo - Las Vegas i Mars til 15 med BA iallefall. Er ikke det relativt billig?

PS:
virker som om www.google.no/flights roter det til litt med prisene hos enkelte selskap.
Dette er gode priser. [emoji4]

Status
Not open for further replies.
Back