vilken dato ?, visst du finner noe billig nå anbefaler jeg å slå til er ikke så ofte gode tilbud når det er skoleferierPleier det å være sommerferietilbud? Og hvis ja, når blir de typisk annonsert?
Vurderer en tur over dammen med barna, og er bundet til skoeferier dessverre.
USA-prisene er hel jojo for tiden, så man bør bare følge med og kaste seg rundt om man ser en god pris.Pleier det å være sommerferietilbud? Og hvis ja, når blir de typisk annonsert?
Vurderer en tur over dammen med barna, og er bundet til skoeferier dessverre.
Rundt 3k til LAX nå via diverse reisebyråer og i flere allianser. T/r selvsagt.
Reiseperiode: november-mars.
Du må hyle ut når du finner sånne kjekke priser med utreise ca 17/7-2016 og hjem to uker etterpå, kan bruke både SEA, SFO og LAX ;-)
vilken dato ?, visst du finner noe billig nå anbefaler jeg å slå til er ikke så ofte gode tilbud når det er skoleferier
USA-prisene er hel jojo for tiden, så man bør bare følge med og kaste seg rundt om man ser en god pris.
Hvis dollaren holder seg sterk, vil jeg tippe det blir noen heftige salg til vinteren. Selv om belegget totalt sett var bra i sommer, var det på langt nær samme 'trøkket' som i fjor og forfjor.
Dette er gode priser. [emoji4]Finner en del T/R reiser i C med div selskap fra Oslo til div destinasjoner på vestkysten av USA til under 15K. Og noen til østkysten rundt 8/10K
T/R Oslo - Las Vegas i Mars til 15 med BA iallefall. Er ikke det relativt billig?
PS:
virker som om www.google.no/flights roter det til litt med prisene hos enkelte selskap.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.