Gäsp och god lördag!

Savipix

ScanFlyer Rusty
Gäsp och god lördag!

God Morgon från Sveriges framsida, Göteborg!

Klockan är är 0345 och jag väntar på taxin som skall ta mig not Landvetter. 14 dagar på jobbtur till Dubai och Mombasa väntar och stämmer boardingkortet ser det ut som Air France bjuder på en liten uppgradering på den långa sträckan.

Önskar alla en fantastisk lördag!

Re: Gäsp och god lördag!

Glad lørdag fra Ris. Kaffe på senga…så frokost foran peisen før det blir vinsmaking - invitert av Aftenposten i ettermiddag. Tenker dette blir en best lørdag:-)

God lørdag fra Bangkok. Lite planer for dagen annet enn å kose seg ved bassenget.
Til kvelden blir det middag på Din Thai Fung, en av mine favoritter.
Ha en fin fin lørdag :)

God morgen fra Hvalstad. Satser på Yr har rett så det tørker nok opp så jeg får gjennomført dagens hovedplan med å redusere antall kubikk med hekk ned til akseptabel mengde. Ha en fin dag

God morgen fra prærien. Ser ut til at høsten har kommet utenfor her jeg sitter med kaffen. Tror kona tar fotballcupen i dag for nr to i dag. Da blir det vel en liten joggetur på meg og kanskje litt øving med ball med nr en. Kanskje øve på å ta buss til besteforeldre i Asker også. Så står det en båt på land i nærheten av Someone nå håper jeg som vel trenger litt frostveske etc.

Er det forresten noen her inne som har erfaring med reiseselskapet asmallworld?

Last edited:

God morgen fra Lillestrøm! :)
Her nytes god kaffe kjøpt i Nevlunghavn for noen uker siden. Selvfølgelig i Lufthansa koppen! Ingen store planer denne helga, litt handling og indretjeneste må dog gjøres. Neste helg håper jeg på en litt lengre småflytur.

Ha en super høst lørdag! 20220903_081225.jpg20220902_145415.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Gäsp och god lördag!

Morn fra Kolsås hvor det ble syvsoving på hele gjengen. Kjenner ut som man brygger på runde nr 2 av barnehageforkjølelse, satser på at det går fort over da man skal i bryllup i Tyskland med avreise torsdag.

Lite planer men har en sykkel eller to som før eller siden trenger litt mekking

God morgen fra Grønland. Ikke optimal start på helgen da fredag ettermiddag ble avsluttet med rotfylling hos tannlegen. Men stigning i helgeprogrammet, middag på Scarpetta på kvelden, i dag får vi middagsgjester og i morgen skal det flys til Amsterdam og Genève. Nespressomaskinen skal straks fyres opp og så må man ta seg en tur på Meny for å handle råvarer til brunch og middag. Ha en strålende helg[emoji3]

God morgen fra Oslo. Torsdag var jeg på fest med en tidligere arbeidsgiver, fredag var jeg på fest med enda en tidligere arbeidsgiver, ja hardt liv. I dag venter et møte i en forening man er med i. Også har jeg vel en tentativ ølavtale med en kompis på kvelden. Godt det er søndag i morgen og man ikke har planer. Men man gav seg i det minste tidligere i går enn på torsdag. Men det er vel mer naturlig når flesteparten av deltagerne på gårsdagens fest var vel i 50-60 årene vs et vesentlig yngre klientell på torsdagens fest. Ja på torsdagens fest vant jeg jo en kahoot og fikk med det 10 drikkebonger. Jeg brukte ikke opp alle, men det ble mer enn nok...

Last edited:

God dag fra Riksen.

Ikke de store nyhetene her i dag. Det blir nok både formel 2 og Brann på fjernsynet i dag.

Hepp fra Knaus. Peis, nykvernet kaffe og en metro-mimosa er rammene for familieråd om hvor vi skal spise etter Olsenbanden på Colosseum. Det er noe med sal 1 der som gjør de fleste filmer til en opplevelse. Barna stemmer for asiatisk, mor for fransk og fatter for klassisk norsk mat.

30A3F91B-2092-4CE0-A0A8-AD31E732C1E8.jpeg

Känner att det blir en plågsam lördagseftermiddag/kväll!
224b1d2c03a5d8e87817fe83b3cfd485.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Lillestrøm. Formen er stadig bedre fra forkjølelse, hvilket er bra siden jeg skal på jobb til USA i morgen. Man føler seg ikke lurest i verden som forkjølet på reise lenger.

Ellers har Storsmurfen booket Top Gun og wienerpølsefest i kveld, så konkluderer jeg vel med å ha skutt gullfugl.

Ha en stilig dag!!

Last edited:

Gudd dey herifra.

Digg med helg etter en liten drittuke. Bare tre igjen til litt ferie.

Det ryddes i litt klær, vaskes noen andre klær og der gjennoppdages Michael Jackson i headsettet. Oppdaget f.eks. at på «Human Nature» ligger det en lyd panorert lengst ute til venstre som kan minne om lyden vaskemaskinen min spiller når den er ferdig.

Ha en god en, med eller uten forvirrende lyder :)

G'mooorgen! Her jobbes det på hare livet. TV'n står på i bakgrunnen, det er jo fotballdag, må vite. Ellers så braker det igang med College Football i dag også, og NFL neste helg, så da blir det fred i riket. Ihvertfall i helgene.

Ellers så følges det med på tullingen som flakser rundt i en stjålen King Air. Over 200.000 som følger på FR24 nå ... Håper han besinner seg og lander i ett stykke.

Lummert ute .. Blir nok litt bulder og brak i dag også ....

Morgen fra en virklig prærie - så flere flokker med vill hester (mustanger) langs Highway 97 i går. Dagen startet med klar blå himmel og nydelig sol oppgang, men for oss lever i den virkelige vestlig delen av USA, ikke i KlimaPastor Brat..MOW’s drømmeverden, endret det seg utrolig fort, fra AQI 35 til 165 i løpet av 20 minutter, ser ut som sol oppgang - men solen står høyt på himmelen. Og det blir nok værre i løpet dagen, tviler på at det blir familieselskap på ranchen. Heldigvis har vi nye HEPA Filtere i Land Roveren og de virker 100 %. Den lille italienerinnen er i faregruppen, partikkel verdiene er Red Flag dvs de er reel fare for at de går under 2.5

Hoi fra Deltabyen igjen. :) Her i Lillestrøm gikk man en liten tur på dagen og en til kvelds. Noen bilder her og der ble tatt.
Solnedgangsbilder er jo klassiske og det ble noen av de også. Synes makro er litt kult, der man ser humla har gul piggsveis! Jupp, her på Lillestrøm har de faktisk det... Unikt sted vet dere...

Ellers stas når man legger til musikken fra en artist som følger meg på Insta på bilder og hun synes det var innafor og flott! Er det teamwork eller... ? Hun har jo varmet opp for Michael Jackson før så joda, det er kult... Innrømmer det. :)

Ha en ekstra best kveld! 20220903_120030.jpg20220903_200412.jpg20220903_195639.jpg20220903_200109.jpg20220903_115633.jpg20220903_114301.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Back