Garuda Indonesia med flere på OSL

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Garuda Indonesia med flere på OSL

For noen dager på OSL. Jeg kom på jobb og det første jeg ser er en blank Garuda Indonesia A330 taxer inn til park 186. Jeg har nære kontakter nettopp fra Indonesia, blant annet min kone er fra Jakarta og jeg snakker mer eller mindre "flytende" indonesisk. Utfra dette blir det endel bilder fra denne flyvemaskinen. Det må samtidig sies at jeg har unnlatt å beskjære bildene. Håper dette kan være til fornøyelse for dere, for det har gledet meg.

IMG_9666.jpg

IMG_9668.jpg

IMG_9669.jpg

IMG_9676.jpg

IMG_9970.jpg

IMG_9682-1.jpg

Turen går videre mot GA. Langs veien står flyspottere tett i tett langs gjerdene :crowded . Tydelig at dette miljøet er i vekst.

I det jeg kommer frem til GA-terminalen møter jeg et herlig syn. Stappfullt med godmaskiner linet opp på rekke og rad. B777 og annet snadder som fikk kassehårene til å reise seg :colgate:

IMG_9785-1.jpg

IMG_9838-1-1.jpg

Last edited:
Re: Garuda Indonesia med flere på OSL

Fine bilder Cato. misunner deg som kommer innenfor gjerdet! sier aldri nei takk til T7 eller flere 747 jeg!

Fantastisk! Herlig med "fremmed fugl", og veldig bra bilder!

Hva gjorde/gjør disse "fremmede fugler" på OSL, har det noe med det som skjer på Fornebu å gjøre?

hei å hå

H

Kommer i forbindelse med en miljøkonferanse som pågår i Oslo.

Mange nydelige bilder, og vakkert med litt varierende fly på OSL! :D

Flott serie Cato, takk for at du deler. :up:

Siste bilde av Saudi 772 :devot:

Nest siste bilde ligger jeg langflat på bakken og tar bilde, lurer egentlig på hva folk tenker.....

Kommer i forbindelse med en miljøkonferanse som pågår i Oslo.

Jepp, har seg jo nemlig sånn atte vi har råd til å spy ut millioner til "såkalt" bevaring av regnskogen - mens her heime i landet har vi ikke råd sykehjem, sykehus, skoler, likelønn, politi, brannbiler og så videre...

Det var dagens politiske utbrudd, *ptsj* tilbake til eksamenslesinga med meg!!! :whip

(Interessante bilder as always, jeg kan ikke tenke meg hvor rått det må være å komme up close and personal med sånne svære maskiner!!!!)

Back