LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 2 Jan 2008 #1 Gårsdagens svenske Og med - etter min mening - ett av de flotteste fargeskjemaene på nordiske fly :SWE :nor dessverre nå :69:
Gårsdagens svenske Og med - etter min mening - ett av de flotteste fargeskjemaene på nordiske fly :SWE :nor dessverre nå :69:
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 3 Jan 2008 #2 Re: Gårsdagens svenske Herlige nostalgiske bilder. Men hvorfor var denne svensk registrert?
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Jan 2008 #3 Re: Gårsdagens svenske Fordi den tilhørte Braathens Sverige (före detta Transwede).
EB ScanFlyer Inventory Medlem 3 Jan 2008 #4 Re: Gårsdagens svenske Ja designen var bra - men folket krevde det norske flagget på halen...
CK ScanFlyer Mile High Club 3 Jan 2008 #5 Re: Gårsdagens svenske phøy! Spyttklysa har jeg aldri savnet!
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Jan 2008 #6 Re: Gårsdagens svenske CK said: phøy! Spyttklysa har jeg aldri savnet! Click to expand... Men så har ikke du savnet Braathens heller da.
Re: Gårsdagens svenske CK said: phøy! Spyttklysa har jeg aldri savnet! Click to expand... Men så har ikke du savnet Braathens heller da.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 5 Jan 2008 #7 Re: Gårsdagens svenske Her er den andre varianten med svensk flagg.
Savipix ScanFlyer Rusty 8 Jan 2008 #9 Re: Gårsdagens svenske På något sätt går inte namnet Braathens ihop med Sverige