F Flanders ScanFlyer Blue 23 Apr 2006 #1 Gardermoen på Laurdag. Heisann. Jeg og LNHAS tok en tur opp på Gardermoen i går og knipsa litt bilder i sommerværet. Her er resultatet: Hva syntes dere?
Gardermoen på Laurdag. Heisann. Jeg og LNHAS tok en tur opp på Gardermoen i går og knipsa litt bilder i sommerværet. Her er resultatet: Hva syntes dere?
Savipix ScanFlyer Rusty 23 Apr 2006 #2 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Helt j-vligt...... fint!!!! :up: :up:
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 23 Apr 2006 #3 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Betyr dette at vollen på 19R nå er fri for snø/fremkommelig?
Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Betyr dette at vollen på 19R nå er fri for snø/fremkommelig?
EB ScanFlyer Inventory Medlem 23 Apr 2006 #4 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' 747 på norsk jord er eksotisk...:up:
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 23 Apr 2006 #5 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Skikkelig bra bilder.:hi2 Airbus 330.
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 23 Apr 2006 #6 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Hmmz...får håpe det ikke er noen av forummedlemmene som har laget traktorveier der oppe med sine SUV'er?! :naughty:
Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Hmmz...får håpe det ikke er noen av forummedlemmene som har laget traktorveier der oppe med sine SUV'er?! :naughty:
EB ScanFlyer Inventory Medlem 23 Apr 2006 #7 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Falcon er vel den eneste med SUV...
F Flanders ScanFlyer Blue 23 Apr 2006 #8 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Takk for tilbakemeldingene folkens. Angående de dype hjulsporene så var det vel Scanor som sørget for dem(?) :lol
Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Takk for tilbakemeldingene folkens. Angående de dype hjulsporene så var det vel Scanor som sørget for dem(?) :lol
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 23 Apr 2006 #9 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Vel jeg og en kamerat må vel ta æren for den der Vi kjørte opp der med pickup her forrige dagen, uten problem. Var litt humpete,men gikk fint. Kan vel regne en uke kanskje halvannen med sol og "sommer" før det er framkomelig med vanlig bil der . Jeg skal prøve å holde dere oppdatert.
Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Vel jeg og en kamerat må vel ta æren for den der Vi kjørte opp der med pickup her forrige dagen, uten problem. Var litt humpete,men gikk fint. Kan vel regne en uke kanskje halvannen med sol og "sommer" før det er framkomelig med vanlig bil der . Jeg skal prøve å holde dere oppdatert.
A amatør ScanFlyer Gold 23 Apr 2006 #10 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Originally posted by EB 747 på norsk jord er eksotisk...:up: Click to expand... Ja,dessverre..
Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Originally posted by EB 747 på norsk jord er eksotisk...:up: Click to expand... Ja,dessverre..
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 23 Apr 2006 #11 Replying to Topic 'Gardermoen på Laurdag.' Så vi har en filmstjerne på forumet også :up: