T Thomas ScanFlyer Rusty 23 Jun 2008 #1 Gardermoen OSL i ruskevær! Jaggu lenge siden jeg har vært ute med 30D'en, men idag bøy sjansen seg i ett litt merkelig vær - here it goes; Alle bildene tatt med Canon EF 70-200mm f2.8 _uten_ extender! :lol: Hahah, her kommer bilde av soppen sjæl au; Last edited: 23 Jun 2008
Gardermoen OSL i ruskevær! Jaggu lenge siden jeg har vært ute med 30D'en, men idag bøy sjansen seg i ett litt merkelig vær - here it goes; Alle bildene tatt med Canon EF 70-200mm f2.8 _uten_ extender! :lol: Hahah, her kommer bilde av soppen sjæl au;
S seilfly Infrequent traveller ;-) 23 Jun 2008 #2 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Crisp sharp og med skiftende skydekke som gir spennende kontraster mellom fly og bakgrunn!
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Crisp sharp og med skiftende skydekke som gir spennende kontraster mellom fly og bakgrunn!
T Terje ScanFlyer Blue 23 Jun 2008 #3 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Tøft det der! Meget pene og skarpe bilder.
flyKSU ScanFlyer Gold 23 Jun 2008 #4 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! #2 av Sun-Air var jo nesten bare...surreal :8: Flott Thomas! :up:
Blackhawk ScanFlyer Gold 23 Jun 2008 #5 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Synes dette ble riktig så bra ja! Slikt vær skaper ofte en interessant ramme rundt objektene, nice!!
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Synes dette ble riktig så bra ja! Slikt vær skaper ofte en interessant ramme rundt objektene, nice!!
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 23 Jun 2008 #6 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Flott å se bilder igjen fra deg Thomas, flere slike. Airbus 330.
atck ScanFlyer Gold 23 Jun 2008 #7 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Flotte bilder. Nr 2 må sies å være noe utenom det vanlige ja. Flott eksponering
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Flotte bilder. Nr 2 må sies å være noe utenom det vanlige ja. Flott eksponering
petru26 evig optimist 23 Jun 2008 #8 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Herlige bilder Thomas! rett og slett...
gottols ScanFlyer Blue 23 Jun 2008 #9 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Like'em a lot !! Artig å se at du fanget retro 321 fra "Lufthansen" ..
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Like'em a lot !! Artig å se at du fanget retro 321 fra "Lufthansen" ..
LCH78 www.lch78.net Medlem 23 Jun 2008 #10 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Spotting på onsdagen også eller? *hint hint* Var pene bilder iallfall
T Thomas ScanFlyer Rusty 23 Jun 2008 #11 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Hehe, thanks folks! Lars Christian, jobber sent på Onsdag..
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 23 Jun 2008 #12 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! fantastisk bra Thomas
LCH78 www.lch78.net Medlem 24 Jun 2008 #13 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Thomas said: Hehe, thanks folks! Lars Christian, jobber sent på Onsdag.. Click to expand... svarte da Enn mandag og tirsdag uka etter?
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Thomas said: Hehe, thanks folks! Lars Christian, jobber sent på Onsdag.. Click to expand... svarte da Enn mandag og tirsdag uka etter?
K Kim777 ScanFlyer Blue 24 Jun 2008 #14 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Virkelig fine bilder, likte spesielt retro Lufthansen. Så litt mørke ut de skyene der.
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Virkelig fine bilder, likte spesielt retro Lufthansen. Så litt mørke ut de skyene der.
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 24 Jun 2008 #15 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Veldig bra, Thomas! Trodde LN-RRL skulle få winglets forrige uke, jeg??
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Veldig bra, Thomas! Trodde LN-RRL skulle få winglets forrige uke, jeg??
T Thomas ScanFlyer Rusty 24 Jun 2008 #16 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! LCH78 said: svarte da Enn mandag og tirsdag uka etter? Click to expand... :colgate: Da jobber jeg dagvakter begge dager. :wow:
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! LCH78 said: svarte da Enn mandag og tirsdag uka etter? Click to expand... :colgate: Da jobber jeg dagvakter begge dager. :wow:
I IngemarE ScanFlyer Blue 25 Jun 2008 #17 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! För att vara tagna med en Kanon är de ju riktigt, riktigt fina!! ;D Nä, seriöst nu,....riktigt fina bilder. Härlig kontrast mellan den mörka bakgrunden och flygmaskinerna.
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! För att vara tagna med en Kanon är de ju riktigt, riktigt fina!! ;D Nä, seriöst nu,....riktigt fina bilder. Härlig kontrast mellan den mörka bakgrunden och flygmaskinerna.
LN-AØR ScanFlyer Crusty 25 Jun 2008 #18 Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Dette var virkelig flott! Et par av de går garantert rett inn på airliners.net. Send inn.
Re: Gardermoen OSL i ruskevær! Dette var virkelig flott! Et par av de går garantert rett inn på airliners.net. Send inn.