F Flanders ScanFlyer Blue 11 Jun 2006 #1 Gardermoen Lørdag Heisann. Tok turen til OSL for å se B777. Her er noen av IMGne fra turen: Sånn - det var alt. Håper du likte IMGne .
Gardermoen Lørdag Heisann. Tok turen til OSL for å se B777. Her er noen av IMGne fra turen: Sånn - det var alt. Håper du likte IMGne .
atck ScanFlyer Gold 11 Jun 2006 #2 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Indeedydo. SAS og Korean samt den 757'en med skeive hjul må fremheves. K
Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Indeedydo. SAS og Korean samt den 757'en med skeive hjul må fremheves. K
LN-MOW Flyklapper Medlem 11 Jun 2006 #3 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Lellert, lekkert ...! :up:
S SK931 Guest 11 Jun 2006 #4 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' flotte bilder som alltid Anders, og så fikk du den jo, 777..:up:
Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' flotte bilder som alltid Anders, og så fikk du den jo, 777..:up:
LCH78 www.lch78.net Medlem 11 Jun 2006 #5 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' va pene bilder dettan ja Ser ut som at jeg må blir til over lørdag neste gang jeg er der nede
Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' va pene bilder dettan ja Ser ut som at jeg må blir til over lørdag neste gang jeg er der nede
M mafiaboy Newcomer 11 Jun 2006 #6 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Noen som veit hva Korean cargo frakter? I og med den er på gardemoen 3 ganger i uka
Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Noen som veit hva Korean cargo frakter? I og med den er på gardemoen 3 ganger i uka
THS ScanFlyer Silver 11 Jun 2006 #7 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Meget pent! "Mange" heavy's på OSL på lørdagene ja.
plane-spotter ScanFlyer Blue 11 Jun 2006 #10 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Begynner å bli skikkelig internasjonalt på OSL nå , er over et halvt år siden jeg har tatt turen , gleder meg til den årlige sommer turen nå
Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Begynner å bli skikkelig internasjonalt på OSL nå , er over et halvt år siden jeg har tatt turen , gleder meg til den årlige sommer turen nå
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 11 Jun 2006 #11 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Meget bra bilder Flanders.:spin: Lørdagene er blitt den store dagen med store maskiner nå, blir vel en tur igjen til Lørdagen tenker jeg. Airbus 330.
Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Meget bra bilder Flanders.:spin: Lørdagene er blitt den store dagen med store maskiner nå, blir vel en tur igjen til Lørdagen tenker jeg. Airbus 330.
R rampen ScanFlyer Silver 12 Jun 2006 #12 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Til opplysning kan det nevnes at PIA 777 hadde med seg ikke mindre enn 34 tonn cargo på innkommende flight på lørdag. Det kan vel gi en pekepinn på hvilken stor maskin dette er.
Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Til opplysning kan det nevnes at PIA 777 hadde med seg ikke mindre enn 34 tonn cargo på innkommende flight på lørdag. Det kan vel gi en pekepinn på hvilken stor maskin dette er.
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 12 Jun 2006 #13 Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Kanskje noen tonn av de herlige mangoene som jeg har nettopp kjøpt og er i season nå ??:up:
Replying to Topic 'Gardermoen Lørdag' Kanskje noen tonn av de herlige mangoene som jeg har nettopp kjøpt og er i season nå ??:up: