eb737 ScanFlyer Blue 7 Mar 2011 #1 I går var jeg på Gardermoen med Henrik, Emil, Sigurd og Sondre, takk fot turen! OY-JRJ LN-WIP LN-RRZ D-AIQC LN-DYC LN-RMR LN-DYB VP-BKC LN-DYF TF-FIV OY-VKF
I går var jeg på Gardermoen med Henrik, Emil, Sigurd og Sondre, takk fot turen! OY-JRJ LN-WIP LN-RRZ D-AIQC LN-DYC LN-RMR LN-DYB VP-BKC LN-DYF TF-FIV OY-VKF
eb737 ScanFlyer Blue 7 Mar 2011 #2 LN-DYE HS-TJT G-EUPX OY-PSF Politihelikopteret fløy så lang borte at bilde ble veldig dårlig.. Håper dere likte bildene! Erik
LN-DYE HS-TJT G-EUPX OY-PSF Politihelikopteret fløy så lang borte at bilde ble veldig dårlig.. Håper dere likte bildene! Erik
V Vidar ScanFlyer Gold 7 Mar 2011 #3 Det var gøy at du fikk deg en spottetur til Gardermoen. Ser at du koste deg,for det her er di fineste bildene jeg har sett fra deg på lenge! Vidar
Det var gøy at du fikk deg en spottetur til Gardermoen. Ser at du koste deg,for det her er di fineste bildene jeg har sett fra deg på lenge! Vidar
T TobyAllan PROFIL IKKE AKTIV 8 Mar 2011 #8 Fine Bilder, og som Vidar sier en av de bedre serier fra deg, godt at se en positiv fremgang i dine bilder!! Torben
Fine Bilder, og som Vidar sier en av de bedre serier fra deg, godt at se en positiv fremgang i dine bilder!! Torben
LCH78 www.lch78.net Medlem 8 Mar 2011 #9 Erik Bru said: Takk! Hva er galt med OY-PSF? Click to expand... Bildet er i mye større i size enn de andre du har postet Pene bilder forresten
Erik Bru said: Takk! Hva er galt med OY-PSF? Click to expand... Bildet er i mye større i size enn de andre du har postet Pene bilder forresten
E enzv-sola ScanFlyer Blue 9 Mar 2011 #10 Flotte bilder, liker hvordan du har croppet de! Holder ikke å spotte på SVG lengre altså ???
Halvorsn ScanFlyer Molded 9 Mar 2011 #11 Flott serie - særlig første bildet av Aeroflot med terminalen i bakgrunnen
eb737 ScanFlyer Blue 9 Mar 2011 #12 Takk! enzv-sola said: Holder ikke å spotte på SVG lengre altså ??? Click to expand... Joda, men godt med litt store fly innimellom da
Takk! enzv-sola said: Holder ikke å spotte på SVG lengre altså ??? Click to expand... Joda, men godt med litt store fly innimellom da