Når man først begynner å bla i gamle fotoalbum er det mye rart som dukker opp.
April og mai 1980 for eksempel. Den gangen hadde KnutW hår og var nettopp begynt på luftforsvarets rekruttskole på Gardermoen. Den lå der Norwegian- og Widerøehangarene er idag. Flyinteressen var tilstede, men det var ikke telelinsen.
Nok en gang håper jeg at innholdet veier opp for kvaliteten, som sant og si er nokså begredelig.
Blant annet ser vi SAS 747-200, SAS A300 B3,75 (eller hva det nå var de kalte denne bastarden), SAS DC-9-41, Scanair DC-8-55 og -63(?) Air Executive F27, Maersk 720B og 737-200, Transair 727-100, Air Charter International 727-200, Finnair DC-8-62, Braathens 737-200, Sterling 727-200 (som fløy direkte til Bangor-Maine og brukte hele banen minus et par centimeter helt i enden) samt selvsagt Sterling Super Caravelle.
April og mai 1980 for eksempel. Den gangen hadde KnutW hår og var nettopp begynt på luftforsvarets rekruttskole på Gardermoen. Den lå der Norwegian- og Widerøehangarene er idag. Flyinteressen var tilstede, men det var ikke telelinsen.
Nok en gang håper jeg at innholdet veier opp for kvaliteten, som sant og si er nokså begredelig.
Blant annet ser vi SAS 747-200, SAS A300 B3,75 (eller hva det nå var de kalte denne bastarden), SAS DC-9-41, Scanair DC-8-55 og -63(?) Air Executive F27, Maersk 720B og 737-200, Transair 727-100, Air Charter International 727-200, Finnair DC-8-62, Braathens 737-200, Sterling 727-200 (som fløy direkte til Bangor-Maine og brukte hele banen minus et par centimeter helt i enden) samt selvsagt Sterling Super Caravelle.