send bildene inn i VG og får nokre tusener kr.... har sett i vg der sier de som har det beste bilde av presidenten får premie... husker ikke kor mye det var.. men kanskje det var snakk om 25000 kr...
send bildene inn i VG og får nokre tusener kr.... har sett i vg der sier de som har det beste bilde av presidenten får premie... husker ikke kor mye det var.. men kanskje det var snakk om 25000 kr...
5000 kr verken mer eller mindre, men må si jeg er nysgjerrig på hva fyren jobber som på innsiden. Kan være alt fra ground handler til en toppoffiserstilling i Forsvaret...
Når jeg ser på bildet av fotografen så ser man at han verken er politi eller toppoffiser.... Han har bare kommet seg inn på innsiden på et vis vi andre dødlige ikke kan.
At Jansev kler seg i sivilt betyr ikke at han ikke er offiser; uten at jeg har sett eller hilst på Jansev før...
Fine fine bilder! Det er morsomt å se det ble skikkelig nærbilder til tross for alt spetakkelet rundt dette.
Det er jammen slik at enkelte arbeidsplasser har visse fordeler; dette er fordelen til de som er betrodd adgang på et militært område på samme måte som at andre får reise mye i jobbsammenheng