Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Tommy777
732er har en tendens til å bli litt skitten, tror jeg..
Originally posted by OJB
Det skulle være interessant å vite antall timer og cycler på denne kjerra. De var jo allerede mange timer på denne "pillefygerten" når Braathens SAFE solgte den.
Originally posted by FlightDeck
Men hvorfor har 737-200 denne "ledningen"/"snoren" mellom halen og flykroppen?
Har aldri lagt merke til denne snoren.. Det er vel flere 732er som ikke har den?
Originally posted by Blubird
Originally posted by Tommy777
732er har en tendens til å bli litt skitten, tror jeg..
På skroget i bakkant av motorene, ja. Ellers er vel heller tendensen at de som faktisk flyr B732 idag ikke er mest nøye med vaskingen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.