• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Gamle Flynytt tilgjengelige på pdf

HaraldH

Newcomer
Gamle Flynytt tilgjengelige på pdf

Vi har lagt ut noen av de eldre utgavene av Flynytt som pdf-filer og disse kan lastes ned fra Flynytts arkiv.

Noen av pdf-ene av eldre modell er av någet tvilsom kvalitet, men det får vi leve med.

God jul!

Replying to Topic 'Gamle Flynytt tilgjengelige på pdf'

Kjempeflott tiltak ! Alltid fint å ha dem tilgjengelig på data. Ikke alltid like lett å finne tilbake til gamle nummer hjemme i rotet, spesielt ikke når ungene begynner å herje med bladene.

spesielt ikke når ungene begynner å herje med bladene.

Heeeeeyyy!!!!!!!:wow: :naughty:

Ellers var dette et utrolig bra tiltak!:up:

Edit: men det kunne vært vel så interessant å legge de utsolgte eksemplarene ut i pdf, kanskje..., for de av oss som var for treg til å få ut finger'n :)

En stor takk til HaraldH & Co fra meg også. Virkelig et fint og uventet tiltak. Men jeg slutter meg til ønsket om at de utsolgte utgavene VELDIG gjerne blir å finne som PDF.

Selv har jeg nok de fleste utgavene siden bladet startet på nytt i 1999, men mangler faktisk minst ett av de utsolgte.

Originally posted by LN-SSL
Edit: men det kunne vært vel så interessant å legge de utsolgte eksemplarene ut i pdf, kanskje..., for de av oss som var for treg til å få ut finger'n :)

Beklager... alt som finnes av pdf-er er lagt ut. Det er "planer" om å generere filer fra de eldre utgivelsene også men det er endel logistiske utfordringer rundt dette, så jeg ville ikke holdt pusten mens jeg ventet :)

Originally posted by HaraldH

Originally posted by LN-SSL

Beklager... alt som finnes av pdf-er er lagt ut. Det er "planer" om å generere filer fra de eldre utgivelsene også men det er endel logistiske utfordringer rundt dette, så jeg ville ikke holdt pusten mens jeg ventet :)

Fair enough!:)

Jepp. Meget bra tiltak. Ikke minst er det underholdende å lese gamle kommentarer på reklamespottene. :)

Kyrre

Back