• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

GA fra Kjeller

Tændis

ScanFlyer Blue
Stakk en tur innom Kjeller i dag! Ble en del bilder og jeg har plukket ut noen som jeg vil dele med dere :) Håper dere liker dem.

NRFK's LN-DAX, PA-28
IMG_2853.jpg

IMG_2857.jpg

2 stk på holding alpha
IMG_2862.jpg

IMG_2866.jpg

Fine farger på denne her
IMG_2877.jpg

IMG_2889.jpg

IMG_2909.jpg

IMG_2911.jpg

IMG_2923.jpg

IMG_2933.jpg

IMG_2942.jpg

IMG_2981.jpg

Skoleflyet LN-NFU litt bakpå
IMG_2994.jpg

IMG_2999.jpg

Avslutter med denne Safiren
IMG_3017.jpg

Kommenter gjerne :)

Alltid gøy med bilder av småfly.

Og disse var jo i tillegg av meget høy kvalitet. :) Kjempebra!

Masse fine bilder her! :)
Jeg antar det er ganske mye GA-aktivitet på Kjeller? Angående LN-TSB: Er/har den vært fallskjermhopper-fly? Mener jeg har sett den i en slik forbindelse.

Masse fine bilder her! :)
Jeg antar det er ganske mye GA-aktivitet på Kjeller? Angående LN-TSB: Er/har den vært fallskjermhopper-fly? Mener jeg har sett den i en slik forbindelse.

Takk! Trafikken på Kjeller er ganske varierende, på en overskyet hverdag kan det være så lite som ett fly i timen, men derimot på en solskinsdag nå i ferien er det rimelig mye, ja:)

Tror nok "seilfly" kan svare bedre på ditt siste spm, men jeg tror at det fortsatt flyr hoppere;)

Back