• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G O D J U L fra Scanair.no

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Replying to Topic 'G

Og her er det ikke mye som tyder på at det nå er blitt julaften.
Bare sove et par timer, så drar vi til Oslo, og deretter videre til Tunisia på 1. juledag.
Men en GOD JUL ønskes til alle forumbrukere!

Vil samtidig takke for at dette forumet finnes.
Etter at jeg oppdaget forumets verden har det liksom blitt mye gøyere å være flyinteressert.
Dele sine egne meninger, lese andres... Takk! :)

Replying to Topic 'G O D J U L fra Scanair.no'

Da er vel min tur kommet..

Har ikke vært så aktiv i høst som tidligere (da som "enal"), men har allikevel satt stor pris på forumet! Lærer mye her, og setter pris på alt fra bilder til diskusjoner:)

Vil ønske alle en riktig god fredelig jul!

Mvh Rune:spin:

God jul og godt nytt år ønskes til alle forumbrukere fra Gamlebyen i Oslo. Julen feires her og i Nittedal.
Kan noen nordpå sende litt snø til en stakkars Finnmarking som er strandet i Oslo?
:alien: :)

GOD JUL!!!

Det ser ut til å bli hvit jul her på sørvestlandet!

Og da ble det jammen meg hvit jul her i byen også!
Kommet et såvidt dekkende hvitt lag inatt...

Igjen, GOD JUL! :)

En kort hilsen fra Tromsø:

God jul og et godt nytt (fly-) år til alle dere!

Min ambisjon for 2005 er å utvide min "portefølje" med flytyper og -selskaper som jeg har fløyet med....:D

mvh j

Riktig god jul alle sammen!

Nyt noen stille dager sammen med familien! Ser fram til mange stygge diskusjoner til neste år! :)

Eivind

Flygende juletre oppservert,et sikkert tegn på at det er jul!God jul til alle på dette forum.

En god og fredelig jul ønskes alle forumdeltakere og gjester!

Selv er jeg som seg hør og bør passe alvorstynget av ansvaret det er for å kunne gi mer enn 400 festkledde et inhold å glede seg over kl.16:00 idag. Nettopp da, er juleevangeliet et fantastisk grunnlag å innby folk til. Og kirken er klar, pyntet og festkledd, med utstilling av julekrybbe i full størrelse.

GOD JUL!!!

En god jul ønskes fra Narvik.

Her er det julestemning slik det skal være med snø og kuldegrader. Magen romler allerede i forventning om juleribbe, øl, rødvin, akevitt og for ikke å glemme riskrem med rød saus :)

Men det blir tidlig kveld ettersom jobben venter så alt for tidlig i morgen :)

En riktig god jul til alle på forumet ønskes fra Røyken!
Det ble visst ikke noe "rakfisk og fly" før jul,men kanskje "fly og vin" på nyåret.
Eler hva,EB?:)

Helt klart... Ambisjonene er flere treff med flere deltakere...

Så var det min tur... her i fra SNØFYLLTE Molde
:naughty:

En RIKTIG GOD JUL til alle her på forumet!

Og i frå Sunnmøre si perle, Ørsta, vert det sendt julehelsing til alle på Scanair!:)

God jul fra De Dype Daler.
Julefreden senker seg, og det er bare 4 timer til jeg drar på nattskift. Passer fint å bevege seg litt etter julematen, så man har plass til speketallerken kl 2 i natt:p

Skal prøve å nyte denne jula, den blir den siste i Sub-Arktiske strøk på en stund. De neste blir nok i Palmeland.

Litt fly og vin hadde kanskje vært bra før jeg forlater verdensdelen?

God jul, både kjente og mindre kjente!:)

En riktig god jul ønskes dere alle fra et Trondheim i beste julekortstemning.

da satt man her mett og god etter et ribbemåltid og dertilhørende pakkeutveksling.. akkurat nå har jeg forlatt heimen til mamma og pappa og befinner meg i min egen leilighet hvor der skal nytes en Hennessy V.S Cognac (skulle gjerne ha hatt en Hennessy Paradise da men men) og en Bombay med tonic
icon_santa.gif

GOD JUL alle sammen
icon_bigsmurf.gif

God Jul ønskes til alle fra Scanor og "Scanorine" :D

Håper alle får en herlig julefeiring med masse gaver og alt som hører julen til.

Fortsatt God Jul ønskes alle som leser forumet i inn og utland, spesielt til de som er på vakt.

Her utenfor Mauritania kan jeg melde om 20C, 20m/s vind med sand (sandkuling?)
og tilløp til hjemlengsel. Norsk/polsk Julemat i dag, anglo-amerikansk i morgen.
Ble lite feiring, skuta er tørrlagt og jeg har drevet feilsøking og utbedring mye av tiden.

Hjemreise om 11 dager med Bristows helikopter inn til Nouakcott, Air Senegal eller charter fra Nouakchott til Dakar, AF fra Dakar til Paris, stopp i Paris 12 timer for besøk til Le Bourget flymuseet og endelig AF til Norge.
Ser ut som om det blir Dash-8, ikke det lokale flyselskapets Fokker F-28.

Eders
Knut Erik

Back