• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G’ mårnings mandag fra 10110

Ruby

ScanFlyer Gold
Medlem
G’ mårnings mandag fra 10110

God morgen fra Bangkok. Her var en oppe ved 8 tiden og en har vert å spist frokost uten å skjemme seg helt ut. Straks blir det avgårde til Pratu Nam for en liten handlerunde. Deretter videre til The Adress Asok for å levere noe greier, blir da transport med lokal buss som har dørk av solid plank, må bare teste det :D
Så fotpleie, dagens halvtime med svømming og til kvelden en såkalt Valentines dinner på en fancy sjappe med god utsikt.
Ha en nydelig mandag :)

Re: G’ mårnings mandag fra 10110

Leggetid her på motsatt side av kloden. Superbolla er over og laget med flest spillere fra Georgia vant. Men pauseshowet? Blæh. Som nevnt, kun noe en Fnat kan like.

Etter en helg med jobb, svigerbeist og sjuk kone, skal det bli godt med en fridag. Oh la la ….

Glad mandag fra 0777…Østlandsendingen og kaffe er dagens først kombo. Første dag tilbake på hjemmekontoret slik det var før Corona…eneste forskjellen er at det er langt færre som betegner det eller sitt med gj. Ha en effektiv start på uken.

God morgen fra en regntung prærie. Er redd det har regnet like mye i marka. Arbeidsagen godt i gang på hjemmekontoret. Kona og jeg ble enige i går kveld om at det var for vått til å dra seg på kontoret. Så er det også planlagt pizza til lunsj. Deig og andre ingredienser er klare.

God morgen fra kontoret. Antar nå også kolleger man ikke har sett siden i fjor dukker opp, og ikke bare oss som ikke er så glade i hjemmekontor. På tide å fyre opp excel så jeg kan få trikset med noen tall før dagens møter. Ha en fin dag

God morgen fra en regntung prærie. Er redd det har regnet like mye i marka.

Sluddet på Hvalstad, så ikke umulig det da snør i Marka

God morgen fra Forus. Her har det regna stort sett hele helgen og jeg begynner ærlig talt å bli ganske så lei. Enda godt det går mot vår sakte med sikker. Kaffe i kopppen, kontroll på innboksen og så blir det spennende å se hvor mange kollegaer som drister seg ut av hjemmekontor-tilværelsen og dukker opp her på huset. Ha en fin dag forumister!

Morn fra Kolsås. Lite planer i regnværet med unntak av å gå kjøpt kaffe, dag det plutselig fantes hverken kaffe eller espresso i hus og man sitter nå med pulverkaffe. Makan.

God morgon frå Forus II!

Då var det endelig mandag, og eg er tilbake på kontorpulten med C#-kodinga. Herlig!

...Her har det regna stort sett hele helgen og jeg begynner ærlig talt å bli ganske så lei.
-Heilt enig! Vi har vore bortskjemt med regn siste tida, så no må eg innrømma eg er skikkelig lei. Klarte naturligvis i frustrasjonen over regnet å booke tur til Hellas i sommer, som bot på det dårlige været.

Ha ein flott dag alle!

God morgen fra Amster... uhm... Alkmaar? Er ihvertfall på vei til AMS. :)

Flott tur over med Delta One. Virkelig bra komfort altså. Maten var so-so, men sånn er det bare. Det beste er imidlertid at fyllestrategien funket. Sov sol et barn nesten hele turen og klar for Valentines Day.

Glad jeg ikke mellomlander i København...

Ha en fin en

Last edited:

-Heilt enig! Vi har vore bortskjemt med regn siste tida, så no må eg innrømma eg er skikkelig lei.

Godt det ikke bare er meg som er lei. Har to bookinger klare til "hytta" i Spania i juni og august. Det gledes.

God mandag fra hovedstaden!

Her sitter man hjemme og forbereder seg til Microsoft-eksamen om noen timer. Litt kompetanseheving må til når man om et par uker tar fatt på nye utfordringer karrieremessig.

Krysser fingrene for at denne bestås på forsøk nr 1 [emoji6]

Ha en finfin start på uken!

God morgen fra Kongsberg

Jeg ble heldigvis skrevet ut fra sykehuset på fredagen. Det var fantastisk å komme hjem igjen, selv om det tar litt tid å komme til hektene etter sjauen på sykehuset. Formen kjennes ok ut nå heldigvis. Dagen i dag går vel for det meste med til å se på OL. Vi startet med curlingkamp mot Danmark som Norge tapte i ekstraomgangen før det fortsetter med laghopp. På hopplaget har vi også lokal deltakelse siden Daniel Andre Tande er Kongsberg gutt. Det gjør det jo litt ekstra spennende.

God formiddag fra Forus III ,
Her har de fleste kommet tilbake på kontoret igjen , så etter uker med få kolleger så begynner normalen å innta oss igjen , enn så lenge.........
Kjekt å kunne kommunisere ansikt til ansikt igjen.
Ha en fin dag

God formiddag fra kontoret

Søster selskapet har nå vært tilbake fra hjemmekontor en periode, men i dag slo de til hele gjengen, så jeg sitter her alene med kaffekanna...
Fordelen var at man kunne sette Curlingkamp på full guffe uten at noen reagerte.
Merkelige greier, greier ikke å engasjere meg så veldig i OL, bortsett fra Curling. Det synes jeg er skikkelig gøy. Makan.

Straks en kjapp tur ut for handle inn litt lunch. Rimelig tomt i kjøleskapet.

Og for de som synes det er tungt med mandag, husk det er bare to dager til Onsdag, og da er vi halveis i uka.

S

c57f40a6f301a3dc51ffae9d541ee957.jpg

Der ja! Det er en stund siden jeg har sett "nye" oppdaterte bilder av Elefanten.
Han har en brus, men det er ikke en Cola! Jeg tror han koser seg der på bildet (eller er det jeg som misforstår bildet)?

God morgen fra ny jobb ergo nytt kontor hvor man er litt mindre breial enn ellers med vannkjemmet hår og ulastelig press i dressen. Dette blir sabla gøy og deilig og være skikkelig i aktivitet igjen. Ship o hoi.

God dag fra Grønland. Endelig var det en helg med litt flyrelaterte aktiviteter. Lagt inn en reservasjon på flybilletter til Thailand i mars. Ble kombinert med en fuktig fredagspils hos en turoperatør. Ser ut til å bli i monkey med Emirates til HKT, men skal vel overleve det. Greit med en benstrekk halvveis i turen. Så da får man vel snart i gang med papirarbeidet til Test & Go.

Ble en kjøretur på søndag og underveis fikk jeg ideen om et besøk på SAS-museet. Og siden fruen ikke protesterte ble det et hyggelig besøk der. Imponerende dugnadsinnsats!

Ønsker alle flypratere en strålende uke[emoji3]

Men pauseshowet? Blæh. Som nevnt, kun noe en Fnat kan like.

Når hele kampen er sponset av Pepsi, er det grenser for hvor bra det kan bli.

Gudd afterdinner. Ferdig kontorert for dagen, og i morgen skal det bortekontoreres for første gang på snart halvannet år.

Ha en god en :)

Back