• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

N0 G-CKOF(/LN-FNK) - status

Someone

Moderator
Medlem
Usikker på hva registrering ved levering blir, men LN662, Norwegians neste 787-9 har rullet ut fra fabrikken. En spanjol ved navn Joan Miro er halepryden (ligner litt på Putin)

Bilder fra: https://twitter.com/mattcawby/status/949405917283430401

DSz3mr0VoAAXzNr.jpg
 
Re: LN662 (LN-???/G-????) - statustråd

Det kommer en før den, LN647. Skal man tro wiki-siden vil LN647 få reg G-CKNZ og LN662 få reg G-CKOF.
 
Last edited by a moderator:
Re: LN662 (LN-???/G-????) - statustråd

Du har glemt (G-????), for de to neste B787-9 skal leveres direkte til LGW med DI/NLH callsign.
 
Re: G-CKOF - status

Ser ut som denne får LN-FNK som registrering hos Norse, basert på tilsynets tildeling av Mode S koder
 
Re: LN-FNK/G-CKOF - status

Ser ut som den er planlagt sendt til NQY for lagring i følge Skyliner. Er denne malt?

Boeing 787 -9 38786 662 G-CKOF AerCap ferried 21aor22 SNN-NQY for onward storage, for Norse Atlantic Airways as LN-FNK
 
Back
Top