Fylkesordfører støtter Ryanair med 1,5 mill.

Re: Fylkesordfører støtter Ryanair med 1,5 mill.

Originally posted by LN-SSL

Men hadde ventet litt bredere horisont hos denne personen

Takk for tilliten! Horisonten hadde helt sikkert vært "fish-eyed", hadde jeg hatt den ringeste interesse i hva Jon Aasen foretar seg i sommervarmen....
Fint at du ser smilyene, for replyet var faktisk kun ment som ironi, vås og tull...:lol:

Ja da LN-SSL, du har tillit. Jeg skjønte bare ikke kombinasjonen av teksten og smilyen i første linje, og du bruker å ha inlegg som er lett å tolke...(jepp, jeg er antakelig treg i hodet!)

Men for å dra tråden tilbake til topic, som CK etterlyser, så har NRK i dag en notis der styreleder Erik Berg i Molde Næringsforum har uttalt at han ser positivt på det Jon Aasen har gjort. Kan leses HER.

Jeg kan bare ikke se hva som er bra med
1. At slikt ikke blir behandlet i fylkestinget.
2. At det at det ikke ble behandlet i fylkestinget blir begrunnet med at Ryanair har dårlig tid.
3.At det er et PRIVAT FLYSELSKAP som skal få disse 1,5 millionene (3 mill over 2 to år).
4. At det ikke er flere flyselskap som har blitt bedt om å komme med forslag til en ny rute med de samme pengene i potten.
5. At det uten diskusjon skal komme til nytte KUN for 1 flyplass, da det her ikke er snakk om at det aktuelle flyselskapet etablerer seg fordi det allerede er et grunnlag på den aktuelle flyplassen, men for å skape ny turist trafikk. Hvorfor da ikke satse på feks KSU...? Det kan da like gjerne være at det er der turistene vil få de beste opplevelsene av Møre og Romsdal.

Get on-topic eller så strenger jeg!

Sorry, CK!
Det ble slengt en, for min del, uinteressant ball opp i lufta..., og i en slapp feriemodus kunne jeg ikke la være å ytre meg på den måten jeg gjorde.....
Ska itj gjænta sæ....:colgate:

Nå ser det ut til at Kvernberget Vekst vil bruke samme metode overfor Fylket/Fylkesordføreren for å drive PR for de to daglige tur/retur-flygingene Aberdeen-Stavanger-Kvernberget med City Star, som forkjempere på Vigra gjorde for å drive PR for Ryanair....
I likhet med Erik Berg i Molde Næringsforum, ser heller ikke folka i Kvernberget Vekst noe galt i det Jon Aasen har gjort....
Saken i seg selv er fortsatt like uinteressant..., ville bare nevne det som ble presentert som en nyhet på TVNV i dag....

Ryanair er ikke verdt en krone. Skal det brukes penger får de heller trekke til seg litt mer seriøse selskap!

Originally posted by LN-SSL

Nå ser det ut til at Kvernberget Vekst vil bruke samme metode overfor Fylket/Fylkesordføreren for å drive PR for de to daglige tur/retur-flygingene Aberdeen-Stavanger-Kvernberget med City Star, som forkjempere på Vigra gjorde for å drive PR for Ryanair....
I likhet med Erik Berg i Molde Næringsforum, ser heller ikke folka i Kvernberget Vekst noe galt i det Jon Aasen har gjort....
Saken i seg selv er fortsatt like uinteressant..., ville bare nevne det som ble presentert som en nyhet på TVNV i dag....

Klart de ikke ser noe galt i dette - det er jo fordi det er med på å legitimere hva de selv driver på med... Mafia og lurium og de med mest penger får flest flyruter..

Originally posted by MountainDew

Ryanair er ikke verdt en krone. Skal det brukes penger får de heller trekke til seg litt mer seriøse selskap!

Jeg er overbevist om at lufthavnsjef Alf Reidar Fjeld på Torp er helt uenig med deg!

De millionoverskuddene Torp har notert seg (i alle fall de siste par årene) har nok Ryanair bidratt godt til. Og mer blir det nok: For taxfree-salget har økt voldsomt på Torp siden det ble åpnet for taxfree ved hjemkomst. Tror nok Ryanair-passasjerene legger igjen en god del i den potten også.

Back