Olebno ScanFlyer Gold 23 May 2005 #21 Originally posted by CK låner den gjerne for scanning og bevaring, Ole B. Click to expand... Kommer med "Churer" ved neste anledning.
Originally posted by CK låner den gjerne for scanning og bevaring, Ole B. Click to expand... Kommer med "Churer" ved neste anledning.
Olebno ScanFlyer Gold 8 Jun 2005 #22 CK. Emil skal besøke tante til helgen. Jeg skal be han ta med noe snadder til deg.
CK ScanFlyer Mile High Club 9 Jun 2005 #23 bare pass på at han ikke gjør som min datter på omtrent samme alder - tygger i seg det som er av papir!! PS. Emil har fått låne sang av Kristin Elise!
bare pass på at han ikke gjør som min datter på omtrent samme alder - tygger i seg det som er av papir!! PS. Emil har fått låne sang av Kristin Elise!
EB ScanFlyer Inventory Medlem 13 Jun 2005 #26 Har ingen barn - CK har vel ingen i barnehage ennå... Så...???
LCH78 www.lch78.net Medlem 13 Jun 2005 #27 Originally posted by DY Virker nesten som en familiebarnehage denne tråden nå Click to expand... Du tenkte den tanken også ja
Originally posted by DY Virker nesten som en familiebarnehage denne tråden nå Click to expand... Du tenkte den tanken også ja
D DY ScanFlyer Dusty 13 Jun 2005 #28 Originally posted by LCH78 Originally posted by DY Virker nesten som en familiebarnehage denne tråden nå Click to expand... Du tenkte den tanken også ja Click to expand... Ja det hele ble litt komisk synes jeg. Kan dem ikke heller ringe hverandre.
Originally posted by LCH78 Originally posted by DY Virker nesten som en familiebarnehage denne tråden nå Click to expand... Du tenkte den tanken også ja Click to expand... Ja det hele ble litt komisk synes jeg. Kan dem ikke heller ringe hverandre.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 13 Jun 2005 #29 Vi gjør det også...men du skal vel lytte på den samtalen også slik du leser alle disse innleggene...