FS2006

Replying to Topic 'FS2006'

......siden jeg sitter i naerheten av Redmond kan jeg bidra med at neste versjon er planlagt for fjerde kvartal 2006! ...det kan ogsaa bli foerste kvartal 2007..... Offesielt heter neste versjon FS 10, det er igjen snakk om en enorm oppgradering (med dertil tilhoerende Hardware behov!!!)

Hmm, hade egentlig tenkt å oppgradere i forbindelse med lanseringen av Vista, kanskje jeg skal drøye til FS2007 istedet? Kommer sikkert til å kreve et vannvittig skjermkort...

Originally posted by LCH
Kommer sikkert til å kreve et vannvittig skjermkort...

Det vil jeg tro..
Uansett så svirrer det rykter / mjuke fakta (har ikke lest så mye på det), om at neste versjon av Vinduer vil ha en helt ny "unik" måte i bruk av hardware, hvor det meste av det som prosessoren gjør av grafikkting i dag vil bli flyttet over til skjermkortet (grafikkort er litt mer korrekt navn.. ), og at vi vil trenge kraaaaaftige sådane...

<propaganda> www.ubuntu.com </propaganda> :devil

Pr i dag er FS CPU-slukende, men krever ikke noe fantastisk skjermkort. Putt inn realistisk vær og trafikk, et fly ala PMDG eller Level-D og et fint scenery, og vips går man ut av CPU-kraft lenge før skjermkortet sier stopp. Jeg har X850PE og det drar fint en 20" skjerm.

Har ikke hørt så mye konkret av hva den nye FS vil inneholde, bare sett noen bilder der grafikken er mindre tegneserie-aktig. Mer refleksjoner, vannsprut og skyggelegging.

Ellers kan man jo håpe på SID/STARS, holdings og annet småsnadder.

Originally posted by Dag Viking

Pr i dag er FS CPU-slukende, men krever ikke noe fantastisk skjermkort. Putt inn realistisk vær og trafikk, et fly ala PMDG eller Level-D og et fint scenery, og vips går man ut av CPU-kraft lenge før skjermkortet sier stopp. Jeg har X850PE og det drar fint en 20" skjerm.

Har ikke hørt så mye konkret av hva den nye FS vil inneholde, bare sett noen bilder der grafikken er mindre tegneserie-aktig. Mer refleksjoner, vannsprut og skyggelegging.

Ellers kan man jo håpe på SID/STARS, holdings og annet småsnadder.

Pluss slope på RWY, for i dag er det vel bare ENML som har korrekt rullebane i FS...

Back