FS Cockpitten min:D!

Aleksander Maaland

ScanFlyer Silver
JEg tenkte meg å legge ut litt bilder der ejg sitter og flyr FS9 på Vatsim:)

Vet ikke hvorfor men vil dele min herlighet:D
DSC00349.jpg

DSC00348.jpg

DSC00350.jpg
DSC00351.jpg

Og litt diverse papirer jeg bruker:)
DSC00352.jpg

DSC00353.jpg

DSC00354.jpg

DSC00355.jpg

Min lilelbror som skrev V! VR V2!
DSC00356.jpg
:D
DSC00357.jpg

Kommentarer settes pris på:)

Det må jeg si. Det var ikke rart du visste hvor alt var i cockpiten på Boeing'en du reiste med.

Bildet på skjermen er vel ikke en 737-800?;) Ser ut som Cessna, eller noe slikt. Bruker du PMDG add-on til FS?

Bildet på skjermen er vel ikke en 737-800?;) Ser ut som Cessna, eller noe slikt. Bruker du PMDG add-on til FS?

Han mener fra trip reporten min.

På bildet fløy jeg C172 ja VFR på SOLA-Roskilde.

Men det var før jeg kjøpte alle Carenado sine VFR fly:P Så jeg fløy default c172. Nå flyr jeg med carenados. JA jeg flyr NESTEN ALLTID med payware fly. Å PMDG 737 er den som blir brukt mest siden jeg oftest flyr sas,nax. Men jeg flyr As real as it gets, så jeg går på www.flightstats.com og finner ut hvilken type det er som flyr den turen så da flyr også jeg med det flyet:) Samme REG går bare av og til etter som alle reggene ikke er paintet i FS til pmdg osv. :D Har blant annet Wilco,leveld, pss osv.

Not... I dag kjører man elektronisk! :) Hvertfall her i gården. En stk stasjonær PC med sim, og en stk laptop med kart osv. Pax-liste? Vel det blir å overdrive. Med 2000+ timer på VATSIM blir det nok litt dyrt å printe alt ut på papir...

Last edited:
Back