Ja da var det plutselig min tur å starte god-morgen-tråd, jeg er noe forvirret, desorientert og støl i kroppen - men våken er man. Og til flyplassen skal man om ca 20 minutter. Bikkja mi så bare stygt på meg da jeg gikk på badet i "mårrest" (natt?!). Da jeg slo opp pc'n tenkte jeg "hm, merkelig at pc'n ikke gikk i dvale før 05.05.... nei vent, klokka er det NÅ ja". HVORFOR valgte vi egentlig 06.45-avgangen til Norwegian? Fordi den kostet 100kr mindre når vi bestilte billettene? Det som var en god idé at the time virker jævlig dum nå, men man må jo lære på en eller annen måte, hvorfor ikke gjøre det "the hard way" 
Nok om det, Oslo here I come. Det er meldt sludd i fjellet og tildels lavlandet i Nord-Norge. Urkegurkelurke. 24 grader og sol i Oslo. Hihi!
Er ikke bekymra for flyturen i det hele tatt, og det må jeg få lov til å rose dette forumet for. Makan til hyggelige folk her inne! Det høres så corny ut; men jeg setter umåtelig pris på det! You all know who you are, TAKK!
Nei, nå skal jeg nyte Madrugada - Vocal til en yoghurt og glede meg til å komme meg bort fra tåka og regnet. Jippi!
Ha en strålende Torsdag, håper dere alle har fått sove mer enn meg :colgate:

Nok om det, Oslo here I come. Det er meldt sludd i fjellet og tildels lavlandet i Nord-Norge. Urkegurkelurke. 24 grader og sol i Oslo. Hihi!
Er ikke bekymra for flyturen i det hele tatt, og det må jeg få lov til å rose dette forumet for. Makan til hyggelige folk her inne! Det høres så corny ut; men jeg setter umåtelig pris på det! You all know who you are, TAKK!

Nei, nå skal jeg nyte Madrugada - Vocal til en yoghurt og glede meg til å komme meg bort fra tåka og regnet. Jippi!
Ha en strålende Torsdag, håper dere alle har fått sove mer enn meg :colgate:
Last edited: