• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Frrrrredag!

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
God Morgon från Flyprat avd Kathamndu!

Blir en lugn och stilla förmiddag på hotellet innan det är dags för lite mer sightseeing. Känner en förkylning i kroppen tack vare alla ändringar i temperatur och AC, så jag får ta det därefter helt enkelt.

Ha en flott fredag!

God morgen fra Bangkok hvor klokka er passert 11:30 og temperaturen er helt nede på 26°C. Flott temp til å traske rundt i, men ved poolen i går ble det for kaldt pga vind.
Snartur til UBP er under planlegging, det er også en tur mot syd til nydelige øyliv.
Ha en glitrende flott fredag :-)

Ukas beste:-) God frisk morgen - man kjenner at det er minus 7 - men lageret av ved er stappfullt så dette byr jo på enda mere nytelse. Klar for en spennende dag med en stor dose luftfart på toppen av byen. Gutta på Sjømaten har fått bestillingen på middagen og det som skal serveres kjølig - det ligger allerede på kjøl. Nyt i vei:-)

God morgen fra Asker. Vi får vel snart komme oss ut døren og avsted. Minstemann har insistert han skal være på SFO til det stenger i dag, hvilket betyr jeg rekker en løpetur etter jobb. Hjemme alene med barna mens kona er på jobbfest. Så da passer det fint både få unnagjort mitt mini rakfisk-lag og sett ferdig Mobland. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Nydelige ni timer søvn i natt og stive -9 grader på Knausen. Bilen var heldigvis 29 grader og den schitzofrene playlisten med Tupac og Liberace satte standarden for dagen. I kveld er det teater nede i byen med hele husstanden og det blir skikkelig kos,

God morgen fra Sandnes. Åtte blå var det i dag morges. Så får vi se om værmeldingen om mildvær for de neste dagene stemmer. Ser frem til helg og friuke når denne arbeidsdagen er over. For det trengs! Ha en fin dag forumister!

Morn fra Tønsberg. Også her er det friskt ute, og også her er man alenepappa i dag, så da får man vel klare å brødfø og få bøllene i sengs før kvelden er min egen. Kanskje man følger eksempelet fra Asker og kjører på med litt rakfisk, da det er dårlig stemning for slikt blant resten av gjengen her

God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det inn til daghjemmet på Gaustad. Ingen store planer for dagen. Fant aldri ut hvor jeg kan kjøpe bomull (snø) til KLM julelandsbyen min. Så det skal jeg vel forsøke å finne i ettermiddag.

Ellers er det hvit fredag også i dag. Det er jo deiligst.

Får komme meg avgårde til R14. Schnakkes

God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det inn til daghjemmet på Gaustad. Ingen store planer for dagen. Fant aldri ut hvor jeg kan kjøpe bomull (snø) til KLM julelandsbyen min. Så det skal jeg vel forsøke å finne i ettermiddag.
God morgen i rimfrosten!

Når det gjelder kunstsne kan det være en tanke å legge returen Gaustad - Fnatstad via Hobby M på Lindeberg. (Jerikoveien 20) Et kjapt nettsøk viser seks-syv ulike varianter av sne samt en brøytebil. Sistnevnte er dog kanskje ikke så aktuell i Delftporselen-landsbyen..?

Nuvel. Glad fredag ønskes medforumister, med eller uten brøytebil!

God morgen i rimfrosten!

Når det gjelder kunstsne kan det være en tanke å legge returen Gaustad - Fnatstad via Hobby M på Lindeberg. (Jerikoveien 20) Et kjapt nettsøk viser seks-syv ulike varianter av sne samt en brøytebil. Sistnevnte er dog kanskje ikke så aktuell i Delftporselen-landsbyen..?

Nuvel. Glad fredag ønskes medforumister, med eller uten brøytebil!
Åjåjåjåj, se der ja. Takk for tips!

God morgen fra Chile. Ingen tegn til kuldegrader her, nå er sommeren kommet på ordentlig og vi skal opp på 30-tallet i ettermiddag. Dagflighten med AM fra MEX i forgårs var tre hakk opp og poengene er allerede på konto. Full fres fra landing med feiring av kong Charles’ bursdag i går og i dag blir det program og sunset drinks i hagen med sentralbanksjefen på besøk.

De fleste apoteker burde lagerføre bomull .. ?

G’morgennn .. Straks ut i mørket med pelsdotten.

God morgen fra en hektisk uke som går mot slutten. Hjelpes for et kjør når alle finner ut at det snart er jul og bare skal ha ting gjort før 2026...
Fant aldri ut hvor jeg kan kjøpe bomull (snø) til KLM julelandsbyen min. Så det skal jeg vel forsøke å finne i ettermiddag.
Sjekket sminke-skapet til prinsessen?

De fleste apoteker burde lagerføre bomull .. ?
G’morgennn .. Straks ut i mørket med pelsdotten.
Tenker det er billigere å kjøpe sånt på Nille enn et apotek... Det er nok ikke helt den type bomull han ønsker tenker jeg,det er vel stort sett bomullsdotter apotek selger man bruker for evt å teipe igjen etter blodprøve etc.
God fredag, her har man fått gjort litt av hvert før jobbhelg venter.

God eftermiddag fra det kolde Sørland....
Solen skinner og himmel er blå, og jeg skal snart gi opp kontoreringen og ta meg en polferd på vei til parkeringshuset.
Julebord i kveld og restaurantmiddag i morgen... Skal se jeg skulle ønske at knollen var fylt med bare bommull på søndagen....

Jaja. Er det rart vi drikker??

God ettermiddag fra Sola,

Halv travel dag på jobb , den andre med jobb i Flymuseet. Hel grei deling av dagen.
I kveld fest med gode venner.
God helg.

God ettermiddag fra Kongsberg.

Kaldt her i dag også. På morgenkvisten var det -10 grader og første gang jeg har sett et tosifret antall minusgrader i høst. I likhet med flere andre blir det alenekveld på meg også. Kona skal til Oslo og sønnen skal ut på et eller annet. Blir ikke de store utskeielsene her. Blir nok en rolig kveld samt å se litt fotball. Fikk nå spilt en bridgeturnering på nett i formiddag. Det gikk ikke så verst med en 5. plass av 24 deltakende par. Så hodet fungere fremdeles som det skal.

God morgen fra en hektisk uke som går mot slutten. Hjelpes for et kjør når alle finner ut at det snart er jul og bare skal ha ting gjort før 2026...

Sjekket sminke-skapet til prinsessen?
Hun tipset meg nettopp om pads. Jeg skjønte først ingenting. Ser jo ikke så vinteraktig ut med masse hvite rundinger liggende. Men så fikk jeg litt kurs

• Like
Reactions: EB
Back