• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fresk Fredag

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Den første ferieuken drar seg mot slutten. Svigerbeistets aircondition-enhet tok kvelden i morges - svidd motherboard ... så her kommer nok en regning. Strike two. Nesten three. Reperatøren fant en godt kamuflert klapperslange bak enheten, men den var heldigvis ikke interessert i å krangle.

Mer eller mindre ferdig med musikkredigeringen. Backupen er også ferdig og nå legger jeg alle de 'gamle' filene inn i en gammel mp3-spiller, så har jeg strålende 'radio' i lang tid fremover.

Oppdaget plutselig at CBS har sikret seg Europa league og Champions League, så da måtte man bråstenge abbo hos Bleacher Report og åpne konto hos CBS All Access i steden.... Ikkle lett med alle disse tilbyderne...

Velvel - sitter her med litt skotsk i glasset og hører på NRK P13 .. og her kommer en låt med Drugstore + Thom Yorke som er i knippet jeg akkurat kopierte over. Jeg sjkal ikke sitere refrenget, for da står det vel noen herrer i svarte dresser på døren før nattten er over ...

Fredfull fredag !! La os kjøle ned littegrann ..

bye.jpg

Glad frifredag fra Riis - i alle fall skal jeg prøve meg på en fridag. Nå nyheter og Nespresso før det blir en tur ut til opphavet. Stelvio`n skla pakkes for en uke på jobb og neste helgs hyttetur. Ha en bra start på helgen du også.

Mornings fra L1. En innsats på jobben venter før helgen kan sparkes i gang. Rolig kveld hjemme, men ikke umulig det kan bli noe godt i glasset på terrassen. Ha en fin dag

God morgen fra Molde. Her er frokosten spist, kofferten pakket og man er etterhvert klar for å fly hjem med SAS. Ha en fin fredag! :)

God morgen fra hjemmekontoret, jobben avsluttes senest kl 13:00, mulig moe tidligere. Det blir et par videomøter denne fredagen, juli resultatet skal gjennomgås - så det blir ikke mye tid til noe annet.

God helg.

God fredag fra jobben. Mengden ser (foreløpig) overkommelig ut i dag.

Fredag er også dagen Apple oppdaterer spillelisten med låter de tror jeg liker.
Forrige fredag vasr det flere russelåter der. Denne uka inneholder den en sang som nevnte Jesus. Halleluja eller'no. (Jeg er altså da verken spesielt glad i sjangeren russelåter eller spesielt troende)

Under 7,5 timer til helg!

Ha en god en :)

God fredag eller god og god. Så ei jeg ble kjent med i juni valgte å avslutte livet sitt i går. Da må man ha hatt det veldig veldig tungt at man tenker bedre død enn levende.
Jaja uansett nok som skjer - de to kattene jeg har passet i sommer blir hentet i løpet av dagen i dag , eierne har savna de to rampejentene mens de har vært på ferie så det tror jeg blir bra for dem , men litt trist for meg som har rukket å bli glad i dem. Nei egentlig har de ikke vært så rampete egentlig, kun tatt livet med ro i grunn for det meste mens de har vært her.

Svigerbeistets aircondition-enhet tok kvelden i morges - svidd motherboard ...

Du glemte Ba-dam-Tsssshhh!!! Glitrende greie :)

God fredag fra Gaustad. Her lukter det mer svidd Storsmurf-board ettersom alle foreldrene våre nå skal møtes neste fredag, og det kvernes mye rundt det. Det blir mye boblende nedfallsfrukt både før, underveis og muligens etter.

Ha en fjong dag

God ettermiddag fra kontorkontoret. Litt småhektisk i dag da det plutselig har dukket opp et par hastesaker som bør løses før man tar helg. Fikk inspisert LN-SUB i går, en fantastisk maskin som det er godt å ha tilbake på norsk jord. Men også litt vemodig at den har vært på vingene for siste gang. Får håpe de fire stjernemotorene blir fyrt opp ved passende anledninger. Nydelig lyd...
e9fd04c82edb77398b55ab4d10c6b402.jpg

88dc4e3f76246b227e3c8466dd5d9540.jpg

Ha en strålende helg[emoji3]

Nesten three. Reperatøren fant en godt kamuflert klapperslange bak enheten, men den var heldigvis ikke interessert i å krangle.

.. og da er det en klapperslange mindre i verden. Tilfeldigvis den samme som hang rundt huset mitt ...

God ettermiddag fra Berlin. Villsvinjakten gikk ikke helt som planlagt, så får bli taco i kveld. Ellers så kan en melde om en rolig helg som er forestående, eldstemann av ungene i huset har fått vannkopper, og da er det litt spennende, siden ingen vet om jeg har hatt det. Min mor mener nei....jeg håper på ja. Nuvel, vi vet vel fasit om ca 7 dager....
b79866e568591f5712169793a9cf5a2d.jpg

Back