• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

French fries på Sola , Lennarts version

Lennart

ScanFlyer Rusty
French fries på Sola , Lennarts version

For tredje gang iår landet her en A340 på Sola.
Første gang for F-RAJB, en gammel sliter som egentlig kommer ifra Austrian.

Noen som vet hva slags regler som gjelder for CC ombord her ?
Er vel garantert ingen servering, men Cabin Crew trengs vel uansett :D
Nok jatt, her er 3 bilder,

F-RAJBa.jpg

F-RAJBb.jpg

Hadde lyst å ta noen rett på bilder, men så selvfølgelig ga vinden seg, og dne rusla på 18 istedenfor 36 som den kom på

F-RAJBc.jpg

Re: French fries på Sola , Lennarts version

Nydelig bilde Lennart :) bilde nummer to var det beste synes jeg mens nydelige bilder :) Men hvordan visste dere at A340 kom? Jeg fant det ikke ut på Avinor.no

Nydelig bilde Lennart :) bilde nummer to var det beste synes jeg mens nydelige bilder :) Men hvordan visste dere at A340 kom? Jeg fant det ikke ut på Avinor.no

FlightRadar24, Spotteralert på forumet og lignende!

Flotte bilder Lennart! :spin

Flotte bilder Lennart, likte som resten her best nummer 2 :)

Flotte bilder, skal si dere er heldige som får den franske 340'en på besøk!
Hva er det franskmennene holder på med på Sola??

Yngve

På de 2 første bildene stod jeg ved en gammel løe langs riksveien sør for flyplassen. Er en gammel skytter utsiktvfrs krigens dager der. Siste bilde ved riksvegen i nord:-) . Takker for mange kommentarer. Disse flightene harvært transport av militært personnel til Nato e.l.

Skulle lært og tatt slike bilder som deg Lennart :) nydelige bilder igjen, :D må bare skrøyde av de bildene bile nr2 er best synes jeg da.

Back