• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

'Freia Marabou International Airport' ???

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
... eller hva med Microsoft International? Eller SEBank-terminalen?

Ingen spoek ... San Jose ser paa muligheten av aa selge navnerettighetene paa flyplassen .. det kunne bli begynnelsen paa noe .... erm ... stort???

http://www.bizjournals.com/industries/travel/airlines_airports/2005/06/13/sanjose_story3.html

Som innbygger i landets største grønnsakfylke, foreslår jeg det fengende navnet Grønnsakhallen flyplass Torp! :up:

Selv flytter jeg snart til Coca Cola International Airport ..... Eller kanskje CNN International?? :biggrin

Originally posted by Fly high
Som innbygger i landets største grønnsakfylke, foreslår jeg det fengende navnet Grønnsakhallen flyplass Torp! :up:
"Godt norsk airport"

Det er jo mange fotballstadioner som har fått spesielle navn den senere tid. Den trenden har også nådd Norge med Color Line stadioen til Ålesund. Så hvorfor ikke flyplasser også.......?

Den satt under beltestedet. Jeg er en stor fan av Torp. Se hva de har fått til på få år. Synd at Bjørn Bettum var forut for sin tid med Norsk Air.

Originally posted by HMWK

Den satt under beltestedet. Jeg er en stor fan av Torp. Se hva de har fått til på få år. Synd at Bjørn Bettum var forut for sin tid med Norsk Air.

Hadde det vært slik at det er flyplassen "som får det til",så hadde det vært enkelt for Bjørn Bettum å få det til,også,se på de som opererer der nå! Bjørn Bettum fikk det ganske ikke enkelt til,og ville ikke fått det til uansett flyplass!

Hilsen en som var samboer med en som jobbet i Norsk Air/Widerøe.
:lol

Originally posted by LN-MOW
... eller hva med Microsoft International? Eller SEBank-terminalen?

Ingen spoek ... San Jose ser paa muligheten av aa selge navnerettighetene paa flyplassen .. det kunne bli begynnelsen paa noe .... erm ... stort???

http://www.bizjournals.com/industries/travel/airlines_airports/2005/06/13/sanjose_story3.html
Jeg hadde en klasse med Airport Manager'n på SJC (han er forresten halvt norsk) og han har snakket om navnebytte på hele plassen en stund nå. Største problemet de så var at folk flest ikke forbandt den sentrale beliggenheten med navnet flyplassen har nå. Jeg foreslo noe så enkelt som "Silicon Valley Airport", noe de visstnok hadde tenkt på en stund :up:

Back