Freeeeeedag!

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God fredag fra bunkeren i Mjøndalen. Her skal det hjemmekontoreres i noen timer, så blir det å hilse Helga velkommen med åpne armer.
Programmet i dag består av møter om frakt, møter om fly og statusmøter. Lunsjen skal også brukes til å sette en 24-timers pizzadeig til heving.
I kveld blir det nok en episode av The Expanse sammen med kona, er ganske så fornøyd med at jeg har fått henne interessert i sci-fi, det har sittet langt inne, men nå er hun solgt :)

Ønsker alle en fortryllende fredag!

God fredag herifra.

Bra start på dagen, med en SMS om at noen hadde sendt meg en overrraskelse fra morgenlevering.no, så da begynte man faktisk dagen med en relativt god frokost.

I tillegg gjorde man klart såpass mye i går, at jobbdagen i dag bør bli smooth sailing. Håper jeg.

To Teams-møter mot normalt ett i dag, men på møte nummer to er det visst ikke lov å snakke jobb.

Ha en god en :)

God morgen fra Hvalstad. -10 utenfor, og gikk rett fra levering av barn og inn i et Teamsmøte. Så nå var det på tide på litt espresso og biscotti. En løpetur med en kamerat i lunsjen, før eldstemann skal får en klassekamerat på overnattingsbesøk. Så lenge de fores med mat og godteri er jo det null stress, og fint at de nå også kan sosialiseres litt utenfor skolen. Crispy duck til oss voksne i kveld, så må bare beslutte hva jeg skal ha i glasset. Ha en fin dag

I kveld blir det nok en episode av The Expanse sammen med kona, er ganske så fornøyd med at jeg har fått henne interessert i sci-fi, det har sittet langt inne, men nå er hun solgt :)

Samme prosjekt kan ikke sies å ha like stor suksess her i hus, men av ren kjærlighet (håper jeg?) har hun lidd seg gjennom S01-03, og jeg har jo så lyst til å se den nye som vi har ventet i vinter og votter på!

Her startet dagen med en tur til doktoren, hvorpå ordene "hm, dette var ikke bra" ikke bringer den beste starten på helgen, men alt kan vel knekkes med nok medisin, så da går vel det i orden det også etterhvert.

Ellers en frifredag, så da får man vel lufte hunden en langtur i finværet om temperaturen kryper opp noen hakk.

Ha en fin en der du er!

God morgen fra Kongsberg.

Ingen god start på dagen her siden den startet med tannlege time klokken 0800 i morges. *grøss og gru*. Heldigvis hadde ikke tannlegen noe å sette fingeren på, så da ble dagen straks veldig mye bedre.

Ellers blir det forhåpentligvis tid til litt trim senere i dag om det ikke er altfor kaldt ute.

God morgen fra en iskald flyplass et sted litt sør for Hurdalsjøen

Startet dagen på hjemmekontoret, men flyttet til bortekontoret. Veldig greit å sitte litt tettere på fisken og biler og slikt, når en har litt issues. Da er det enklerere å snøre på seg skoa og tusle bort og sette seg på noen til de fikser det :)

Ser ut som dagens avganger er relativt på stell, så man kan puste litt. Snart sniker helgen seg på oss, noe som skal bli bra.

S

Samme prosjekt kan ikke sies å ha like stor suksess her i hus, men av ren kjærlighet (håper jeg?) har hun lidd seg gjennom S01-03, og jeg har jo så lyst til å se den nye som vi har ventet i vinter og votter på!

Det prosjektet har jeg helt gitt opp, men siden hun sovner/legger seg mye tidligere enn meg så har jeg akkurat kommet meg gjennom sesong 5 som absolutt står til forventningene. Bøkene kan også anbefales for de som liker slikt.

Ellers så jobber man litt på Kolsås, noe ny Foo Fighters på øret, så nå sitter man egentlig litt å venter på at andre skal gjøre sin jobb.

Mornings fra Sandnes. Sitter her i hula mi med kaffekoppen mens kona har hjemmekontor på kjøkkenbordet. Har blitt skremt ut på litt overtidsjobbing i ettermiddag/kveld, men før den tid blir det litt indretjeneste tenker jeg. Ha en fin en forumister!

God dag fra et solfylt Vest, der DY613 nettopp passerte over hodet. Her var det faktisk tosifrete minusgrader på morgenen, noe som ikke akkurat er vanlig her! Det skal visst vare til neste helg også, så dermed måtte jeg ta inn øl fra terrassen i går, da det nå er i kaldeste laget til utendørs lagring...

G’morgen fra Mørket. Fortsatt en stund til det lysner.

Blir snart helg her også, det skal bli fint. Litt forskjellige småting som må gjøres ute, men trenger at det tørker opp, så det må nok vente ... Men fuelfilteret på gressklipperen kan jeg jo bruke noen timer på. ;)

Velvel, T-Rex traller på radioen og jeg er klar for frokost.

Jøsses... var det illegale substanser involvert? Jeg kan ikke sies å ha hatt samme hell, så her går det mest i ting alla "lammekotelettene var litt understrekt. Presentasjonen var litt rotete. Men det smakte godt og salaten var perfekt. Den kunne eg servert selv". Litt sånn.

Men hun liker OSL 24/7. Så det er fint. Vi spiller forøvrig OSL 24/7 bingo i blant i helgen. Det er litt moro

God dag fra Lillestrøm. Siste Zoom for uken er nettopp over. Andre tunge oppgaver er offisielt nå skjøvet til neste uke. Det er øl i kjøleskapet.

Og nå... skal jeg begynne å spamme Storsmurfen med Snaps om når jeg kan komme å hente henne på jobb. Så blir nok forhåpentligvis snart lei, og da er det hælj!

Klikk.... glugg glugg glugg glugg... raaaaaaaap.... BÅI!

Ha en fin en

Hva går det ut på?

Det går ut på at før en episode skriver vi ned 5 ord hver på en lapp, og så huker vi av hver gang de sier det i episoden. Teller opp til slutt og ser hvem som vinner hver gang.

F.eks

1. F.O

2. Passasjeren

3. Parfyme

4. Politiet

5. Scandinavian

Og så blir det jo litt vanskeligere etter hvert siden man gjerne ikke tar samme ord hver gang.

Eksempelet her har 6 alternativ så litt utpå kvelden.
a2be17068d32c28f6bbb7ae8ddbf7fc4.jpg

Last edited:
Back