FreeBird Airlines A320 på fjernpark på TRD.

ving

ScanFlyer Blue
FreeBird Airlines A320 på fjernpark på TRD.

Det har stått en A320 Freebird Airlines på fjernpark på TRD siden mandag. Teknisk?

Re: FreeBird Airlines A320 på fjernpark på TRD.

Ikke teknisk. Den skal ut i morgen kveld som FHY442.

Edit: Dette er årets første. Den kom tom inn.

Denne har ståt på TRD flere dager. De har dekket til motorene.

1138873.jpg

Foto:Fatih Caliskan

Ikke teknisk. Den skal ut i morgen kveld som FHY442.

Edit: Dette er årets første. Den kom tom inn.
Dette må vel være noe annet? Er en flyvning inn i morgen også hos Avinor, og ikke kommer man vel flere dager før selv om det er årets første.

Dette må vel være noe annet? Er en flyvning inn i morgen også hos Avinor, og ikke kommer man vel flere dager før selv om det er årets første.

Det er nok ikke noe annet ;) Den kom inn mandag kveld som FHY441 :) De har sikkert ikke andre oppdrag for den i denne perioden ;)

Last edited:

Det er nok ikke noe annet ;) Den kom inn mandag kveld som FHY441 :) De har sikkert ikke andre oppdrag for den i denne perioden ;)

Ja, nei skal ikke krangle jeg. FreeBird får bruke både penga og flyene sine der de vil de :)

Denne sto på fjern park mandag formiddag ved 12 tiden. Da var allerede motorene tildekket... Kansje en fotball charter...

Denne sto på fjern park mandag formiddag ved 12 tiden. Da var allerede motorene tildekket... Kansje en fotball charter...

Ja, jeg mente søndag kveld. Men hvilken fotball-charter skulle det være? ;)

Er overgang fra vinter til sommer program som er årsaken til at den står der

Denne sto også der da vi ble pushet ut fra gate kl 1030 på madag med tildekte motorer. Men det sto enda en maskin bak denne som kunne se ut som en 737-800W, noen som veit hvilke maskin det var ? Sto også med tildekte motorer.

Kan jeg forresten spørre hvor dere mener når dere sier fjernpark? M1/2? 45?

Denne sto også der da vi ble pushet ut fra gate kl 1030 på madag med tildekte motorer. Men det sto enda en maskin bak denne som kunne se ut som en 737-800W, noen som veit hvilke maskin det var ? Sto også med tildekte motorer.

Mulig SunExpress? De starter sommercharter på lørdag tror jeg. Eller Sky Airlines? Starter fredag

Back