Martin Moderator Medlem 30 May 2009 #1 Free seating på Widerøe? Sjekket akkurat inn til morgendagens flight, og fikk ingen mulighet til å velge sete. Er det førstemann-til-mølla-prinsippet som gjelder der ennå?
Free seating på Widerøe? Sjekket akkurat inn til morgendagens flight, og fikk ingen mulighet til å velge sete. Er det førstemann-til-mølla-prinsippet som gjelder der ennå?
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 30 May 2009 #2 Re: Free seating på Widerøe? ja, raskeste mann vinner
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 May 2009 #3 Re: Free seating på Widerøe? Man må ofte se an seatingen i forhold til passasjerantall. Jeg har også fløyet med Widerøe fra Oslo til Bergen da jeg bodde der - og det var en veldig hyggelig opplevelse! Håper Widerøe begynner med Q400 på Gardermoen etter hvert...
Re: Free seating på Widerøe? Man må ofte se an seatingen i forhold til passasjerantall. Jeg har også fløyet med Widerøe fra Oslo til Bergen da jeg bodde der - og det var en veldig hyggelig opplevelse! Håper Widerøe begynner med Q400 på Gardermoen etter hvert...
LCH78 www.lch78.net Medlem 30 May 2009 #4 Re: Free seating på Widerøe? Er seating på ruter som flys med Q400 iallfall