• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fredriks mileagerun

Status
Not open for further replies.
Om han hadde spart alle penga, så kunne vedkommende vist fram sin egen merceders s-klasse, istedet for bmw 1serie ;-)

Over tid kanskje, men uansett så ser det ut til at denne fyren elsker å fly til og fra Bergen, ikke å kjøre. Fra-biten i forrige setning har jeg forøvrig full forståelse for :D

Folk må vel må bruke egne penger på akkurat hva de ønsker. :) Det finnes vel nok av folk her på forumet som har brukt penger på merkeligere ting enn SVG-BGO-SVG x 100. He-he. Dog litt spesielt å flashe Pandion, om man "bare" er Gold.

Dog litt spesielt å flashe Pandion, om man "bare" er Gold.

Har nok ikke så mange meninger om dette. Jeg har nok som mange andre her inne vært bitt av basillen selv. :-)

Men akkurat som nevnt i quote'n her er det jeg personlig har akkurat samme tanker om. Kanskje hovedpersonen selv har lyst å komme med en liten oppklaring her sånn for julefreden sin skyld?

Har nok ikke så mange meninger om dette. Jeg har nok som mange andre her inne vært bitt av basillen selv. :-)

Men akkurat som nevnt i quote'n her er det jeg personlig har akkurat samme tanker om. Kanskje hovedpersonen selv har lyst å komme med en liten oppklaring her sånn for julefreden sin skyld?

Han har fått spørsmål om det mange ganger på instragrammen sin men forholder seg taus :) Jeg har også noen MR`s i året for å justere inn til EBG så for all del. Knall at gutten utfolder sin lidenskap, men i likhet med noen her undres jeg litt over å flashe pandion når man ikke er det :) Ser at noen slenger in haters gonna hate bilder her men dem om det :)

Han har fått spørsmål om det mange ganger på instragrammen sin men forholder seg taus :) Jeg har også noen MR`s i året for å justere inn til EBG så for all del. Knall at gutten utfolder sin lidenskap, men i likhet med noen her undres jeg litt over å flashe pandion når man ikke er det :) Ser at noen slenger in haters gonna hate bilder her men dem om det :)

Hvis målet til denne pjokken er å bli Pandion, må noen informere ham om at den veien går gjennom utdanning og karriere, ikke gjennom å svi av alle lommepengene på å fly mellom SVG og BGO.

Å ha topplevel i et fordelsprogram som mål bør i seg selv vekke bekymring i de nærmeste omgivelsene. Da har det blitt en besettelese på linje med spillegalskap eller rusavhengighet.

Godt vi alle har egene meninger. Virker som at Gull-gutta blir litt lange i maska for at en "fjortiss pappagutt" har gull eller pandion.

Kunne ikke brydd meg en døyt om å flashe bonuskort, være seg i profilbildet sitt eller instagram kun for å vise hvor mye de flyr, så dem om det :)

Folk må vel må bruke egne penger på akkurat hva de ønsker. :) Det finnes vel nok av folk her på forumet som har brukt penger på merkeligere ting enn SVG-BGO-SVG x 100. He-he. Dog litt spesielt å flashe Pandion, om man "bare" er Gold.

Vel, nå går det frem av artikkelen i Aftenbladet at faren flytta til BGO når foreldrene skilte lag. Så da blir det jo litt ekstra bonus når en reiser 2dre hver helg for å besøke pappsen......og samle, nettopp bonuspoeng.
Forøvrig, han er ikke den eneste som elsker å flashe med et kort som han ikke har.....:o

Vel, nå går det frem av artikkelen i Aftenbladet at faren flytta til BGO når foreldrene skilte lag. Så da blir det jo litt ekstra bonus når en reiser 2dre hver helg for å besøke pappsen......og samle, nettopp bonuspoeng.
Forøvrig, han er ikke den eneste som elsker å flashe med et kort som han ikke har.....:o

Pandion har ingen ting med poengfangst å gjøre.
Det er de 2000 eller 2500 som legger igjen mest penger i SAS systemet som får Pandion status. EBG og EBD kan oppnåes gjennom poengfangst, men ikke EBP. Da det var forbud mot opptjening av poeng i Norge var det fortsatt mange norske reisende som fikk EBP på grunnlag av pengene de la igjen hos SAS og Widerøe

Last edited:
Pandion har ingen ting med poengfangst å gjøre.
Det er de 2000 eller 2500 som legger igjen mest penger i SAS systemet som får Pandion status. EBG og EBD kan oppnåes gjennom poengfangst, men ikke EBP. Da det var forbud mot opptjening av poeng i Norge var det fortsatt mange norske reisende som fikk EBP på grunnlag av pengene de la igjen hos SAS og Widerøe

Det tror jeg de fleste her er klar over, noen har vel regnet seg frem til at man skal bruke rundt 350k hos SAS for å gå Pandion.

La nå fyren få fly da... Dette er jo rene hetsetråden blitt.

Man kan mene man diskuterer saklig i øst og vest, men det er ingen hyggelig undertone her, og det synes jeg vi kan holde oss for gode til.

Man skal være j@vlig forsiktig med å dømme noen før man har gått i vedkommende sine sko.

Fnate out

Status
Not open for further replies.
Back