En kjapp tur til flyplassen for å hente fruen i går kveld .... Litt motlys og vriene forhold, men noe ble det jo ..
American A319 N9016 levert 2014
Delta MD95 N951AT Levert til airTran i 2000.
Spirit A320-271N N936NK, levert 2021.
Frontier A320-214 N238FR, levert 2016.
Delta A350-900 N503DN ankommende fra Seoul. Under Cessna 208B Grand Caravan N750Z fra Southern Airways Express, som putrer rundt mellom Jackson og Atlanta.
Delta 757-251 N538US i kveldssolen. Levert til Northwest i 1996.
Nok enelg i solnedgang 757 i kveldssol. N900PC er original Delta anno 1997.
Stemningsbilde fra Delta's tekniske hovedsenter. 757-232 N6712B er forrest.
KLM 777-306 PH-BVI landet på den borteste banen. Langt borte .. Levert 2012.
Og da er vi over på Fraktavdelingen. Dette er FedEx B767-300F N283FE, ny av året, faktisk.
Så en noe eldre 767, N762CK, en 767-3P6ER(BDSF) tilhørende ABX/DHL. Levert til Gulf Air i 1992.
Nok en gul en. Aerologic B777-LRF D-AALL. Levert 2019.
Og dagens høydepunkt, ett år gamle 767-300F C-GHXM fra Air Canada Cargo. Kom fra Toronto, dro videre til Bogota.
Dett var dett!

American A319 N9016 levert 2014

Delta MD95 N951AT Levert til airTran i 2000.

Spirit A320-271N N936NK, levert 2021.

Frontier A320-214 N238FR, levert 2016.

Delta A350-900 N503DN ankommende fra Seoul. Under Cessna 208B Grand Caravan N750Z fra Southern Airways Express, som putrer rundt mellom Jackson og Atlanta.

Delta 757-251 N538US i kveldssolen. Levert til Northwest i 1996.

Nok en

Stemningsbilde fra Delta's tekniske hovedsenter. 757-232 N6712B er forrest.

KLM 777-306 PH-BVI landet på den borteste banen. Langt borte .. Levert 2012.

Og da er vi over på Fraktavdelingen. Dette er FedEx B767-300F N283FE, ny av året, faktisk.

Så en noe eldre 767, N762CK, en 767-3P6ER(BDSF) tilhørende ABX/DHL. Levert til Gulf Air i 1992.

Nok en gul en. Aerologic B777-LRF D-AALL. Levert 2019.

Og dagens høydepunkt, ett år gamle 767-300F C-GHXM fra Air Canada Cargo. Kom fra Toronto, dro videre til Bogota.
Dett var dett!