Freddan - horayyy

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Endelig freddan. Som skiftgående personell skal jeg ikke på jobb før 19 juni. Hælskåte det skal bli digg. Helgen blir til å varme opp feriemodusen for den store turen til Jakarta på mandag.

En helt utrolig deilig følelse dette herran herran herran her :lol:

Ha en snaksy dag, nattvakten min er kun en time igjen.

God fredag! Er i samme situasjon, kl 14:00 starter en måneds ferie! :colgate: Det er i hvert fall ikke noe tap å reise fra dette været, med sidelengs sludd i mai.

Et kjapt spørsmål til flynerdene - skal jeg gå for Vietnam Airlines' 332 eller 772 fra HAN til SGN? Prisen er lik og det er bare 30 min forskjell på avgangstidene.

God morgen, her er man omsider på vei til jobb etter en liten avstikker innom John Collets pl. hvor man fikk foreviget flere trikker på et bilde enn det er på Jernbanetorget i rushtiden!

I motsetning til forgjengerne i denne tråden som vet å vri kniven i såret har jeg ikke ferie før om halvannen uke, enda godt det er fredag ikveld som ikke avrundes før etter Tom Waits i morgen en gang!

Ha en fin dag, folkens!

God morra'n fra Sarp.
Barnehelg og full fart på programmet her.
Ha en strålende fredag :)

God fredag! Er i samme situasjon, kl 14:00 starter en måneds ferie! :colgate: Det er i hvert fall ikke noe tap å reise fra dette været, med sidelengs sludd i mai.

Et kjapt spørsmål til flynerdene - skal jeg gå for Vietnam Airlines' 332 eller 772 fra HAN til SGN? Prisen er lik og det er bare 30 min forskjell på avgangstidene.

Hadde helt klart gått for T7 :D

God morgen fra Grefsenveien, på vei til kontoret for nok en arbeidsdag + lesenatt på kontoret. Eksamen om 20 dager, på tide å sette seg inn i pensum.

God fredag ønskes!

B772, så klart.

Mornings. På plass på kontoret og satser på ingen overraskelser, slik at jeg er hjemme til "kommunal"-tid. Ha en fin dag

Mornings fra Trondheim
Kona har seinvakt,så hun tok med eldstemann til barnehagen og gir meg en halvtime "fri" på morran :) . Kiropraktordag idag *KNEKK*..... kjenner det trengs.
Håper så mange som mulig kan bli med på Fly & Øl avd.Trøndelag.

Ha en strålende fredag alle som en :) :) :)

God morgen fra en lang tunnel. Nettopp røyk siste av 2 langhelger bort i jobb da en ny storkunde fant ut at de skal ha stormøte søndag i pinsehelgen. Himmelspretten er allerede booket opp.

Arrrrrghhhhhhh blææææh etc etc etc også videre.

God morgen ja. Grompf

Aaaarg! Fredag ja. Det betyr dobbel jobbing her. Og med dugnad i borettslaget i morgen blir det ikke mye helgefølelse her!! Men det er nok derfor jeg drikker!!

Kvelden i går ble brukt til å tråle ANA tool for ledige F seter til fjerne østen i sommer. Gledelig å se ledige plasser både med TG og OZ. LX og LH var ikke å oppdrive nei. Største problemet så ut til å være ledige plasser på turen fra Norge og ut i Europa til hvor disse flyr fra. Men noen utfordringer må man jo regne med. Med siste tilbudet fra DM spørs det om man ikke må se på muligheten for en tur ja. Blir vel siste sjanse til å fly F på relativt lenge dette.

Nesten så jeg har begynt å glede meg alt. Kanskje feire med et lite glass? Snart lunsj, mon tro?

Hæppi hælj!!

BF:cool2

Last edited:
God formiddag, gjort unna noen telefonmøter og litt småplukk. Fikk plutselig noen timer ledig så da tror jeg at jeg skal ta en tur til den lokale bilpusheren for å se om han har noe gøy av årets modell jeg kan få låne et par timer. Ha en fin dag!

Fredag og innehaver av nytt pass som skal få kjørt seg. Ingen kø for avhenting idag tidlig.

God ettermiddag, ligger flat i hagen med en Miller Lite, Iglesias på spilleren og en deilig røkt spansk skinkestek (sosial dumping?) ;)langtidsstekes på nitti grader i ovnen. Litt sliten etter gårsdagens feiring av mor, men hun smiler fra øre til øre så de er det verdt det.

Nyt dagen.

God formiddag fra ruinparken i gamlebyen,
alle forberedelser til morgendagens glade hovedpunkt for 10 ungdommer er nå i orden, inkludert bildeserie på PowerPoint. (det er ikke alt i ruinparken som er gammeldags ;) og, nei, det er ikke flybilder denne gang...)

Så på søndag skal jeg fly Finnair for første gang :) (booket før jeg så Martins rapport, men den er som alltid morsom).

Ha en god dag og en god helg!

Gooood morgen, ja !! Fredag her også. og om ikke skiftplanen lyver har jeg en tredagers å glede meg til. Fruen er på vei hjen fra South Dakota, men med lang liggetid i Denver så hun er ikke hjemme før ved middagstid. Guttungen har dratt på skolen, så jeg sitter her uten bil. Føler meg litt naken, men det går vel ... Får bruke gresskjipperen hvis det kniper.

Litt fredagsmusikk kanskje? Synes dette var en artig historieleksjon, og nesten flyrelatert også - ihvertfall transportrelatert! Skikkelig catchy ihvertfall!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=21QqXumEWFU

God morgen, her er man omsider på vei til jobb etter en liten avstikker innom John Collets pl. hvor man fikk foreviget flere trikker på et bilde enn det er på Jernbanetorget i rushtiden!

Godt du fikk det med deg, fra i morgen er "turnaround" på John Colletts plass redusert til 8 minutter så da bør det bare stå 2 av gangen der...

Blir litt ekstrajobbing denne helgen også, helgefri er oppskrytt!

God ettermiddag, ligger flat i hagen med en Miller Lite, Iglesias på spilleren og en deilig røkt spansk skinkestek (sosial dumping?) ;)langtidsstekes på nitti grader i ovnen. Litt sliten etter gårsdagens feiring av mor, men hun smiler fra øre til øre så de er det verdt det.

Nyt dagen.

Miller Light ???? En skal ikke spøke med slikt :drunk::drunk::drunk: det finnes da lettere måter å ødelegge en fredag på.

Miller Light ???? En skal ikke spøke med slikt :drunk::drunk::drunk: det finnes da lettere måter å ødelegge en fredag på.

Å nei du.. Det redder fredagen.. Til og med Perrier eller alkoholfritt øl kan nytes når man ligger å slapper av i 36 grader - da får mine belgiske venner være i fred (og de er det bunkret opp nok av)

Etter mange år som ølhund lærer man seg mer og mer hvert øl til sin tid ;)

Back