Fredagsfølelse på en onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fredagsfølelse på en onsdag:-)

Glad morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Jobbe frem til 10:30 for klokken 11:00 skal Stelvio`n og jeg på hotell…dekkhotell! Med sommerdekk er det endelig skikkelig vårstemning i byen. Nyt dagen du også.

Re: Fredagsfølelse på en onsdag:-)

God morgen fra havet.

Ny dag, nye muligheter for litt påskesnop.
1 uke igjen til fri, men først noen røde dager på timelisten
God påske

God morgen fra Beitostølen. Her er som vanlig dagen startet med Jäger, espresso og kake. Så nå er alt i balanse. Planen er å ta med barna i bakken en tur, men satser på å få sneket meg ut på en skitur etterpå. Ha en fjong dag

God morgen fra Son.

Her er vi straks klare for litt trening som starter med badminton om 20 minutter. Ellers blir det en halv dag her i dag for jeg drar hjemmover en tur når dagens program er unnagjort. Da blir jeg hjemme til mandag. Det skjer lite her i helligdagene så det er greit å dra hjem noen dager da. Men jeg har fått egentreningsprogram, så det blir nok trening i påsken også gitt.

Turen hjemmover i dag blir lagt via Strømstad og Color Hybrid tar meg deretter over til Sandefjord. Det blir min lille påskeferie i år. :)

Onsdag med både mandags- og fredagsfølelse på en gang.

God dag fra bortekontoret som eneste dag denne uka. Derfor kjennes det litt ut som mandag. Var i det minste null kø.

Neste uke derimot: Er satt opp på bortekontor onsdag/torsdag/fredag (vi har en ny fyr på kontoret som bare jobber bortekontor, så vi andre rullerer på å holde han med selskap), samtidig som jeg skal ha en slags variant av medarbeidersamtale på tirsdag, så da blir det antagelig alle fire dagene. Pluss at skal gjøre "ting jeg ikke kan", så sikkert like greit å være i samme rom som de som kan det.

Men først: Noen timers jobbing, og en skikkelig langhelg :cool:

God onsdag fra Oslo. Ser ut som det blir en trist påske og jeg har vel egentlig lurt meg selv trill rundt i troa på å tjene litt ekstra i påske. Det er så forbanna typisk at det omtrent er 0 vakter tilgjengelig på de røde dagene.
Jeg avstod faktisk fra å reise noe sted i håp om jobbvakter, men nå ser det ut som jeg bare blir sittende hjemme i stedet.
Jaja husk at ølsalget stenger kl 18 og Polet kl 16 i dag (dette er det mange som bommer på)

God onsdag fra Oslo. Ser ut som det blir en trist påske og jeg har vel egentlig lurt meg selv trill rundt i troa på å tjene litt ekstra i påske. Det er så forbanna typisk at det omtrent er 0 vakter tilgjengelig på de røde dagene.

Det er vel ikke utenkelig at det plutselig dukker opp noe på de røde dagene. Folk blir jo syke i påsken som ellers i året. Håper det ordner seg med vakter.

…troa på å tjene litt ekstra i påske. Det er så forbanna typisk at det omtrent er 0…

Kapitalistiske tendenser på venstresiden? Nuvel.

Strålende solskinnsmorgen fra Tujaland. En småflytur til et islagt vann der det serveres framifrå god kjøttsuppe til de tilreisende blir dagens høydepunkt. Kveldens høydepunkt blir biff og rødvin etterpå!

Fly og god mat kan da ikke bli så halvgæernt?

God morgen fra Påskeknausen. Litt lørdagsfølelse her med alle fem til frokost - men mimosafritt. Her blir det noen Teams møter før det skal pakkes litt mens D er og steller negler nede i byen.

Drosjebil blir så dyrt i påsken at det blir faktisk indisk SUV og Flightpark i morgen - Retro. (Ds besøutning)

Kos dere.

God morgen fra Påskeknausen. Litt lørdagsfølelse her med alle fem til frokost - men mimosafritt. Her blir det noen Teams møter før det skal pakkes litt mens D er og steller negler nede i byen.

Drosjebil blir så dyrt i påsken at det blir faktisk indisk SUV og Flightpark i morgen - Retro. (Ds besøutning)

Kos dere.

Jau det er jo slik at i påska tar drosjene en særtakst som kun benyttes på ekstra røde dager som 1 mai, 17 mai, 1 juledag, røde dager i påska osv. Så det å ta noe med en lampe A XXX på toppen blir dyrt.

Moin aus Bremen.
Vanlige turen på lekeplassen unnagjort og bilen fylt opp av ting fra DM, Normal hjemme når ikke helt opp selv med dyr euro.
8 grader, sol og ting blomstrer. Håper snøen smelter i rekordfart så det er snøfritt hjemme når man dukker opp der på søndag

Jau jau .. Trøtt i trynet etter å ha hørt på en nordengelsk dame fortelle vitser i går kveld. Særegent publikum. Har aldri sett så mange gamle lesber på en plass i mitt liv. Ingenting i repertoaret hennes som skulle tilsi det heller, men de lo rått uansett. Mye under trusa-humor, og særengelske ord som twat og fanny fikk stor jubel. :p

Nå lysner det, og det blir en topptur før arbeidsdagen åpner.

Jau jau …og særengelske ord som twat…

Da får vi følge opp med den gamle klassikeren fra TWAs glansdager, da en litt oppesen ung amerikansk flyvertinne spurte en old school British gentleman på første klasse: «Do you fancy a TWA coffee, Sir?»
«No thank you, I’d prefer a TWA tea!”

Fredagsfølelse i Haugesund og!
Fina veret, en 747 booket, barnefri noen timer, og en kald Mud House i glasset, kjenner at troen på (resten av) påsken kommer sigende :)

God påske fra Sandnes!
Ny bil bestilt og endelig fått satt datoer i stein til min første tur til Kina. Meget fin start på påsken med andre ord. Nå sitter jeg i kveldssola med en kald en, godt med helt fri fra jobb!

God påske fra Boston. I dag dro vi på Italiensk marked og handlet inn til brunch på rommet. Boston vokser virkelig videre på oss. Nok til at vi seriøst sjekket muligheten til å avbestille hotellet i NY, forlenge her og fly hjem herfra istedet. Men der var vi litt sent ute.

Så da blir det Celtics kamp i kveld og toget sørover mot NY i morgen. Basket er ikke favoritten, men var ingen passende hockeykamper, og vi har lyst på øl og håttdågg på sånn Amerikansk arena. Så da ble det Basket. :)

Ha en superEkstraBest Forpåskelse

Last edited:

Boston vokser virkelig videre på oss. Nok til at vi seriøst sjekket muligheten til å avbestille hotellet i NY, forlenge her og fly hjem herfra istedet. Men der var vi litt sent ute.

Tror elefanten vil fortest mulig vekk derfra, ser det ut som på fnatstagram.

Hver gang jeg føler meg travel fremover skal jeg istedenfor takke for at jeg ikke er like travel som Xi. På 13 måneder har han fremdeles ikke rukket å skrive "invasjon er teit ass". Da er du sjukt travel. :)

Andy out
2429ead8b5b28d512c4ccbb7d918d1dc.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Kina gjør bare det som tjener Kina. Og de har et mye mer langsiktig syn på det enn det vi utålmodige gajin'ere har .. Om de må vente 20-30-50 år på å oppnå sitt mål, så er det helt greit.

Back