Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Heia! Det er mildt, for mildt. Syns denne teksten var ganske morsom, legg merke til antall dager i begge tilfeller #avgeek
Den lengste sammenhengende perioden med plussgrader ved Florida målestasjon varte i 757 dager. Denne perioden strakk seg fra 8. desember 2013 til 3. januar 2016. Nest lengste perioden var en rekke på 747 dager, fra 20. desember 1973 til 5. januar 1976. Dager helt uten plussgrader er altså ofte sjelden kost i denne byen.
Hjemme alene helg igjen, så det blir nok litt «survival modus» fra min side slik at de to små får en finfin helg. Ellers anbefales Snooker Shootout på Eurosport, utrolig spennende og et konsept de gjerne kan ha oftere i året![]()
God morgen. Det har blitt løpt i lav hastighet grunnet isete forhold. Nå skal det kontoreres også kanskje en oppvarmet ost i kveld.
Nye ørepropper er også på planen, forslag mottas med takk i riktig tråd.
Usikker på hva som er riktig tråd.God morgen. Det har blitt løpt i lav hastighet grunnet isete forhold. Nå skal det kontoreres også kanskje en oppvarmet ost i kveld.
Nye ørepropper er også på planen, forslag mottas med takk i riktig tråd.
Hehe snooker er noe som ofte står på hos sportsbarer i bakgrunnen om det ikke er noe fotball eller noe sånn som går. Ironisk nok er en av de beste snookerspillerne i verden en Trump faktisk. Men ikke i slekt med den langt mer kjente presidenten.Snooker er kult. En vakker dag i framtiden skal jeg se det igjen.
Hehe snooker er noe som ofte står på hos sportsbarer i bakgrunnen om det ikke er noe fotball eller noe sånn som går. Ironisk nok er en av de beste snookerspillerne i verden en Trump faktisk. Men ikke i slekt med den langt mer kjente presidenten.
![]()
Judd Trump - Wikipedia
en.wikipedia.org
God fredag fra Oslo her har man ordna litt småting og fått trent for første gang på to uker etter et lenger sykdomsavbrekk hvor jeg fortsatt hoster litt, men det er mye mye mye bedre nå.
Ali Carter var en av dem jeg hadde gleden av å se live i Masters på Wembley.Jeg var iherdig opptatt av Snooker når Ronnie var verdens beste, selv om jeg var en iherdig fan av "The Captain" - Ali Carter. Tilfeldigvis også en flynerdglemmer aldri finalen i 2008.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.