Fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Godt i gang med ukens beste dag:-) Kaffe, forum og dagens papiraviser - fredager er papiravisens drømmedag. Lille elektrikeren tar meg snart til toppen av byen. Ser at ektemannnen har lagt flere alternativer til kjøling - så kombinert med turen innom sjømaten på Vinderen så skal nok helgestarten bli ekstra best.

God morgen fra 1337 der det straks er avreise via L1 til OSL for en spontan uke på Kreta, kjente at vi trengte et avbrekk nå etter full rulle på jobb hele sommeren.

Ha en fin fredag og helg.

Morn i fra Bergen.

I dag blir det en runde på div helserelaterte «stasjoner». 6 mnd sjekk og veien videre. Får sikkert litt «råd» før jeg kan ta helg med brask og bram. Alternativt så er ting ikke i orden og utreise jobb i neste uke blir uten meg.

Fikk uansett litt voksen kjeft fra jobben. Jeg har brukt opp overtiden min for i år så nå blir det ikke ekstra turer ut året. Samme gnålet hvert år [emoji854][emoji56]

FQTV

God morgen fra taxi R3 på vei fra BGO til jobb i hula for litt helge jobbing.
Ha en flott helg :-)

Mornings fra R13. Når «min» L1 var innstilt så ble det omveien via Asker til jobb. Hjemme alene med barna, så får la eldstemann øve på å lage carbonara fra bunnen av. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Barn i barnehage og arbeidsdagen er i gang. Siste dag med kort arbeidsdag pga barnehagestart, fra mandag av forventer de som betaler lønnen min 37,5t i uka. Skal vel klare det også

God morgen fra kontoret.. Ble en herlig dag i går med foreldremøte nede i byen og en utrolig Centra middag med fruen - Pata Negra, Triple Crème Truffle og andepate som ble skylt ned av noen virkelige gode druer som naboen leverte (Deilig og ha naboer som eier litt vin-sjapper på si..)

Fredag? Herlig.

God morgen fra Kongsberg. Det ble nå seier til rødkledte i går, men et mål er litt snaut før returkampen på Kypros neste uke. Vi får satse på at det de skjerper seg der nede og at det holder. Dagen er 22. august, en noe spesiell dato for meg. På denne dag for 27 år siden traff jeg min kone. Det var også 22. august jeg måtte gjennom en kjempeoperasjon (Whippleoperasjon) på Riksen. De holdt på rundt 8 timer med meg men operasjonen var vellykket selv om rekovalesensen var knalltøff. Det visste seg også i etterkant at denne operasjonen var helt nødvendig og at jeg neppe hadde sittet her i dag om de ikke hadde gjennomført den. Så jeg er evig takknemlig overfor de to legene som tok tak i dette for 3 år siden.

Hællææææh! Det er fredag og for meg eneste hvite dagen denne uken, etter flere dager med besøk fra Bongogruppens Amerikanske avdeling. Så rundet av med filmkveld med prinsessa i går. Nyeste Jurassic Park passer hele familien her. Det vil si den passer vel meg 150% og Prinsessa 50%. Men til sammen blir det bra.

Så her blir det faktisk skikkelig deilig med ett eller annet vondt (les: sundt) til middag. Kanskje sushi eller noe sånn gugge og litt Bris. Så skal jeg våkne opp i morgen. Duggfrisk som en gatedue og så skal vi da feire at det er lørdag. Gå tur med bena. Si ting til dem på polet. Klirre hjemover og gjøre ting.

Men i dag - sunn sunn sunn.

Åjåjåjåjåj. Ekstra Best fredag til alle

Happy Friday, ja! Dagens beste dag? Vel, derom strides de lærde. Unsett, det er dagen for freddasbilder, og jeg går tilbake i forumhistorien, til de aller første freddasbildene fra en fredag i februar 2005, og trekker fram en evig publikumsfavoritt.

Ha en grom fredag, enten den er hvit, farget eller i tåka!!

N745AS.jpg

Whippels operasjon ja - det er ikke bare bare. Det er kun to steder såvidt jeg vet i landet som gjør det der og det er Riksen og Ahus tror jeg. Jaja god kveld fra Oslo - her har man vært hos en slavedriver (les PT) og fått styrketrent litt. Ryggen føles veldig bra i dag så er man vel klar for jobb i helga I guess. Det blir to dagvakter på Ullevål. Det er det desidert greieste på helg dag mtp kollektivtrafikken.

Whippels operasjon ja - det er ikke bare bare. Det er kun to steder såvidt jeg vet i landet som gjør det der og det er Riksen og Ahus tror jeg. Jaja god kveld fra Oslo - her har man vært hos en slavedriver (les PT) og fått styrketrent litt. Ryggen føles veldig bra i dag så er man vel klar for jobb i helga I guess. Det blir to dagvakter på Ullevål. Det er det desidert greieste på helg dag mtp kollektivtrafikken.

Ja det var tøffe greier. De gjør Whipple på Haukeland også, i allefall de enklere tilfellene. Men Whipple på transplanterte gjøres kun på Riksen og kun av en kirurg. Så det er litt spesielle greier ja.

Back