Fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Siden det er Black Friday så blir det en tur på Vinmonopolet for å handle inn rødt og hvitt. Men før det venter det en arbeidsdag på toppen av Oslo. Fredager er vel egentlig oppkalt etter meg ExtraBest;_)

God morgen fra Forus,
Tidlig påan i dag , etter morgen operasjonsmøte her i prosjektet går ferden bort til terminalen for 1875 flighten ned til CPH og videre møter i dag. Returen skjer med 1876 dersom vi blir ferdig i tide.
Ha en flott fredag.

Hei fra kontoret. Nydelig biff og La La Land-kveld med jentene i går og nå renner det inn guffne strand-bilder fra de to andre som ni-nyter Jumeirah og 30 grader.

I kveld er det guttas julebord og 25 års jubileum. I år blir det desverre ikke gave og klem til May-Britt (eller Maya som hun heter i Harry Hole bøkene) som nå er borte. Hun fikk alltid en flaske Tia Maria og rikelig med tips. Det var jo litt før Schrøder ble innvandert av hipstere og innflyttere :D

Morgen fra det Sørlandske!

Planen sto på tur til Hirtshals, men den måtte dessverre utgå med høye kneløft i siste liten. Så da blir det et lite møtehelvete med Teams i dag. Men enda godt det er fredag.

Jasså ja, Hva er på salg på polet i dag da, @EB?

Glad morgen fra Ris. Siden det er Black Friday så blir det en tur på Vinmonopolet for å handle inn rødt og hvitt. Men før det venter det en arbeidsdag på toppen av Oslo. Fredager er vel egentlig oppkalt etter meg ExtraBest;_)

God helg ønskes alle!

God morgen fra Double Tree i Amsterdam. Hyggelig kveld i går, ble ikke alt for sent så formen er bra. Siden man er på low budget så utgår hotellets frokost til drøye 300 spenn. Så nå får man etterhvert komme seg ut å finne en brunch. Nyt fredagen[emoji4]

Mornings. Litt trening og hjemmekontorering før avreise hjemmefra. Til Antwerpen for bryllup og barnefri helg. Blir KL1200 til AMS og gjensyn med 737-700, før NS tar oss videre over grensen på skinner.

F ordet fra Oslo. I den forstand at jeg oppgav et siffer for mye i Iban nummeret til Lufthansa. Det er nå uansett ingen norske kontonumre som har 12 sifre så satser på at dette løser seg. Men satans så irriterende når feilen er på min side kan de vel sikkert bare nekte.
Sikkert ikke første gang dette har skjedd men grr. Vanligvis copy paster jeg dette direkte men satt nå med mobilen åpen samtidig som jeg tasta på PCen.. ..

Grrr f black Friday bokstavelig talt. Nuvel tentamensvakt. Det får gå. Så jobbhelg på Ous.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God fredag fra Santiago. Etter litt kontorering blir det julepynting i heimen. Julegudstjeneste i hagen i morgen. Varierte dager, gitt.

Heia snart fra DY1344 retning MAN (United) og Everton kampen på søndag! Blir min fjerde kamp, tredje på Old Trafford, siden 2013 - alle med forskjellige trenere [emoji85] ordet variert er ikke bra i denne sammenheng, selv om jeg har til gode å se et tap. Best så langt var med Rooney mot Tottenham og 3-0 i første omgang.

Reiser i en gutteflokk på 4, så det blir en del drikke. Forhåpentligvis med snooker! [emoji41][emoji2956]

God dag fra loungen på hotellet her i Mexistan. Hadde helt glemt å skrive i god morgen tråden i dag. Var oppe tidlig og sov jo slett ikke godt med både tidsforskjell og høyde. Men det jevner seg nok kjapt ut.

Så nå sitter jeg her og drikker gratis sparkling vann mens jeg venter på å reise bort for å hjelpe å bygge messestand.

2 søte Amerikanske kids som kom snikene bak meg inn på loungen, og som virkelig la planer sammen for "hva de skulle oppnå i loungen". "We must not forget the primary mission, which is the cake".

Blir spennende helg dette. Ha en ekstra best fredag.

Back