Fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Klar for ukens beste dag:-) Fortsatt gressenkemann som så mange andre menn på vestkanten denne uken. Snart banen opp til jobb og dagens oppgaver så får vi se hva det blir av mat og drikke i kveld. Best fredag ønskes!

God fredag fra Knausen. Straks en tur ned til Tønsberg for et spennende møte og lunsj - så hjemover for å nyte helgen. Arving #1 formater også huset i kveld og inn kommer en barndomsvenn på middag som skal ha med meget edelt klirr-klirr. Han er vinsamler og mener det jeg har i kjelleren ikke en gang duger til saus. :8:

God morgen fra Asker. Her er kone og barn nettopp kjørt avsted til svigerfar. Så nå har jeg 24 timer med en blanding hjemmekontor og hjemmealenefest. Men her kommer ingen innom med vin, så får finne på noe selv. Derimot kommer det en ny vaskemaskin. Ha en fin dag.

God morgen fra Verona. Benyttet gårsdagens regnfulle dag som transportetappe og til besøk på shoppingsenter. Installert på et ok hotell nære jernbanestasjonen. Ganske enkel standard, men nytt, rent og pent og med gratis parkering. Nydelig middag på Taverna di Via Stella, det ble både svin, okse og hest[emoji846] Restauranten lå rett ved en kjent balkong hvor en kvinnelig Shakespeare figur skal ha oppholdt seg, så da fikk vi med oss det også. Ha en finfin fredda!

God fredag fra bartebyen.

Gårsdagen bød på Rockheim og noen skritt rundt i byen. Dagen i dag har så langt bydd på frokost før man straks finner et tog retning Østlandet.

Ha en god en :)

Morn fra Elvebyen. Skal vel jobbes litt i dag også, så går kvelden med til pakking av bil for et par dager på Sørlandet, men drøyer kjøringen til lørdag morgen så man slipper høstferietrafikken.

God morgen fra Lillestrøm. Får komme meg ut og kjøpe brød til hun som skal ha hjemmekontor, før jeg drar ut og bortekontorerer.

Den store vaffeldagen I dag. Det er jo fredag.

Ha det ekstra best på generell basis!!!

God fredag fra 1337 og feriedag. Frokosten servert og siden det er så fint vær lar jeg bilen stå og setter etterhvert i marsj til stallen siden man utgir seg på dag 2 av å for første gang ha ansvar for havremopedens ve og vel helt alene. Det vanker nok litt ekstra gulrøtter og godt gress på tur når matmor er hele veien utenlands og ikke ser noe, så satser vi på at ingen sladrer.

Satser på at Stordalen spanderer på en solid oppgradering i hovedstaden i kveld så man får sovet ut etter konsert i spektrum. Ha en fin fredag!

God formiddag fra Forus,
Her over er dagen godt i gang ,travelt er jo normalen her i prosjektet. Har sjekket inn på 4042 i ettermiddag østover fjellet.
Tog videre opp til Hamar i kveld , dersom det går et tog som er uvisst i disse tider.
Ha en fin dag og god helg.

God fredag fra S1 mot München flyplass. Toget var selvsagt forsinket noe tog ofte er i Tyskland. Men ikke med altfor mange minutter. Får se hva Senator loungen kan tilby. Det virker ikke som nasjonaldagen feires i stor grad , var mer søndagsstemning i gatene i går. Tror folk flest bare tok det som en fridag. Ellers merkelig logikk på en restaurant i går. Under oktoberfest var det bare cash de tok..Servitøren kunne ikke annet enn få fraser på engelsk så det ble tull med bestillingen. Men maten var nå god da de fikk retta det opp. Bensinstasjonen i nærheten virka mer som et døgnåpent utsalg for alkohol enn en bensinstasjon. Utvalget var nesten som Polet. Litt annen holdning her enn i puritanistiske Norge.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Liker MUC som flyplass veldig godt, men S(omletog)1 trekker litt ned, det er vel dog igjen på tale om en ny IC(E) strekning forbi flyplassen?

3 oktober husker jeg som en 12-timers økt på en uteservering, ikke ulikt måten en del nordmenn feirer 17 mai.

Liker MUC som flyplass veldig godt, men S(omletog)1 trekker litt ned, det er vel dog igjen på tale om en ny IC(E) strekning forbi flyplassen?

3 oktober husker jeg som en 12-timers økt på en uteservering, ikke ulikt måten en del nordmenn feirer 17 mai.
Ja var veldig effektivt på fasttrack. Var vel gjennom fra toget til airside på rundt 5 minutter. Det får være innafor.

Og ved boarding ble det spytta ut en lapp med nytt sete. Oppgradert til business. Kan ikke klage. Såvidt jeg har skjønt skjer dette titt og ofte med Senatorer.

God fredag fra S1 mot München flyplass. Toget var selvsagt forsinket noe tog ofte er i Tyskland. Men ikke med altfor mange minutter. Får se hva Senator loungen kan tilby. Det virker ikke som nasjonaldagen feires i stor grad , var mer søndagsstemning i gatene i går. Tror folk flest bare tok det som en fridag. Ellers merkelig logikk på en restaurant i går. Under oktoberfest var det bare cash de tok..Servitøren kunne ikke annet enn få fraser på engelsk så det ble tull med bestillingen. Men maten var nå god da de fikk retta det opp. Bensinstasjonen i nærheten virka mer som et døgnåpent utsalg for alkohol enn en bensinstasjon. Utvalget var nesten som Polet. Litt annen holdning her enn i puritanistiske Norge.

3. Oktober er en ren feriedag. Feiring blir for nazi, bokstavelig talt.

Og ja, bensinstasjoner er til for å kjøpe rundstykker og alkohol på røddager.

Da har jeg akkurat fått lillebror til å sove, så jeg får sette i gang med hjemmekontor :)

Derimot kommer det en ny vaskemaskin. Ha en fin dag.

Tok ikke lang tid før kona dro til ei ny var på plass, si... :)

Tjohei fra Skaun!

Her er man klar for helg, skal bli noen gode viner til kvelds her også tror jeg, vært ei laaang uke. Neste uke skal man en svipptur til Bodø, trenger kanskje sterkere lut enn vin til for å overleve det??

Helg helg helg... Arbeidslyst kom å ta meg!

Kim

Morn fra BGO hvor man sitter noe redusert å venter på WF570. Det er jo gambling i seg selv med 50/50 sjanse for en "kremth, teknisk"

Ut over det. Jeg er offesielt blitt gammel. 1 dag/kveld med de ansatte og kollegaer raserte helt dagens mål om kontorering. Skal sies at jeg hangler med en slags manflu om dagen, men uansett en skandale. Må gjøre bot i helgen.

Noter dere forøvrig denne inn mot julebordsesongen.
https://youtu.be/lIy1xfa1_hs?si=Akyr9snUx841GSjg

Ikke noe Blunck her, men det er fredag og innboksen er tom. Helt tom.

Da er det bare å komme seg hjemover til litt fredagsluksus a la Lillestrøm.

8fcd9810292c6d0b491219cc2bc9b19b.jpg

Da spares det ikke på noe.

#lillestrømlife

Så nå har jeg 24 timer med en blanding hjemmekontor og hjemmealenefest. Men her kommer ingen innom med vin, så får finne på noe selv. Derimot kommer det en ny vaskemaskin. Ha en fin dag.

Prøv en gjennomgang av Zappa’s Joe’s Garage, så kan du få litt inspirasjon. ;)

G’morgen fra SC. Her er det blitt lyst, og lyden av generatorer er byttet ut med lyden av motorsager. Får en inspektør som skal sjekke taket innom i dag, men kan ikke se annet enn småskader her nedenfra ihvertfall.

Straks åpnes hjemmekontoret. Selskapet har et par trøblete måneder, men det betyr bare jobbsikkerhet for meg ;) men det er jo likevel ikke helt slik vi vil ha det, da.

Snart helg!

...etterhvert i marsj til stallen siden man utgir seg på dag 2 av å for første gang ha ansvar for havremopedens ve og vel helt alene. Det vanker nok litt ekstra gulrøtter og godt gress på tur når matmor er hele veien utenlands og ikke ser noe, så satser vi på at ingen sladrer.

Kan melde at dette gikk helt strålende, så da er det på tide å hive seg på L1, sjekke inn hos Stordalen og få noe godt i glasset.

Back