Fredag og snart ferie

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad fredag fra Ris. Litt kontorering på morgenkvisten før Stelvio`n setter kurs mot fjellet mellom Gudbrandsdalen og Østerdalen og 4 dager uten dekning, strøm og innlagt vann - balsam for sjelen. Nyt fredagen du også.

God morgen fra Rhodos. Dagen går vel med til å bade, spise og lest litt bok. Før planen er en kveld i Rhodos by sammen med noen andre likesinnede pappaer. Ha en fin dag

Morn fra Fevik. Hva er poenget med å besøke muttern når hun skal sove lenger enn arvingen slik at jeg må stå opp??? Makan.

Blir nok å fyre opp yachten i formiddag før det blåser opp altfor ille, setter nok kursen mot Arendal via utløpet til Nidelven

Heisann fra Stavanger. I gang med en fredagsøkt i resepsjonen. Foreløpig er det lite å gjøre. Kanskje ikke så overraskende i grunn siden vi er i fellesferien. Vi gjorde åpenbart det riktige da vi dro til Kristiansand onsdag-torsdag. Vi var superheldige med været og fikk et lite avbrekk fra gråværet. Gårsdagens tur i parken endte opp med 16000 skritt så det er hvertfall jeg fornøyd med.

Nå skal det resepsjoneres i noen timer før det blir en rolig helg. Neste uke blir travel. Ha en fin en!

God Fredag från Sofia!

Solen skiner och idag skall ett system sättas i drift. Som project lead är det en stor dag och ferien om fem dagar skall smaka minst lika gott som kakan som precis kom till kontoret.

God morgen snart skal vi til toppen sv en eller annen kolle og klatre høyt og lavt. Med litt flaks blir arvingen med på en liten løpetur også før regnet kommer. Mye tyder på at jentene lager taco i ettermiddag.

'Ettellerannet morgen .. Fortsatt strømløs i likhet med mesteparten av fylket. Fikk igang generatoren så vi fikk strøm på kjøleskap og fryser. En skjøteledning ga oss vifte på soverommet, så det ble levelig og vi fikk sove. Ny storm ved firetiden fikk huset til å riste, men ingen ytterliggere ødeleggelser. Nå har det lysnet, det buldrer fortsatt men jeg har ihvertfall fått meg kaffe ...
Skal være fikset 'før midnatt' ifølge Georgia Power - vi krysser fingrene.

God dag fra Lillestrøm. Skal straks hoppe i bilen og kjøre opp på et lite slektstreff i Setesdal. På heigården der mamma vokste opp. Middag på eksotiske Revsnes hotell i kveld. Og så har jeg forhåpentligvis komper i kjølebaggen i morgen.

Rekker ikke Dagnys Kompebu men satser på levering fra en god nummer 2, nemlig Eigestøl

Ha en fin en

Hei fra Ørneredet. Fremdeles milde 29 grader oppe i skrenten her og siste dagen i Frankrike ni-nytes. Middagen med naboer ble episk og hangoveren er moderat.

For-frokost med eldste arvingen nede i Cannes som var herlig. I kveld er det middag på stranden på en sjappe som en fransk dekkleverandør anbefaler.

Så en innmari fet 777 nede i byen.

IMG_6049.jpeg

IMG_6050.jpeg

God ettermiddag fra BGO hvor det om et lite øyeblikk er boarding for SK4175.
Er noe sliten etter 5 vakter på jobb, så nå blir det skikkelig deilig med en liten uke fri før neste økt.
Her går det i spredte regnbyger, så håper det er bedre på SVG slik at jeg kan ta beina fatt til gamle-kontoret hvor bilen er parkert.
Det bærer rett hjem, nesten da, for å flate ut i på sofaen.
Ha en flott helg :)

God kveld fra hjemme. Endelig en kveld uten regn, da flytter man seg jo ut.

Attachments

• IMG_2396.jpg
    IMG_2396.jpg
    121.2 KB · Views: 115
Back