Fredag & november

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen og velkommen til den månenden som vel egentlig er ganske oppskrytt. Klar for ny arbeidsoppgaver litt lenger opp i Åsen før det blir en forholdsvis tidlig start på helgen. Best fredag ønskes.

Det er fredag!

God morgen fra Sandnes! Det er fredag og snart helg. Ser ut som småen har klart seg med kun en nattlig oppvåkning i natt, noen som jeg håper er en trend som går i riktig retning. Deilig for oss voksne (og henne) som får mer sammenhengende hviletid. Vel vel. Snart avgårde til Forus på jobb. Satser på litt tid til å lese videre på boka til Yama Wolasmal. Ha en fin dag forumister!

Mornings fra Bergen.

Ny mnd og nytt opptjenings år i SAS.
Det 10’ende året og LTG er innen rekkevidde.
Hvordan "angripes" slike utfordringer???

Jo, det gjøres ved å booke Biz Pro til ATL, for en lunsj på lørdag og noe i glasset på en bar lørdags kvelden. Viktig å posisjonere seg i bonuspoeng verden. Så dagen i dag blir å komme seg til ATL, via CPH. Er visst en 330 over dammen, og det skal gå greit. God helg.

FQTV

God morgen fra Stavanger. Her yngste datter nettopp levert på jobb og nå er en midt i frokosten. Utpå dagen skal jenta plukkes opp og turen går nordover til Bergen for feiring av gigantisk bursdag for moder’n.
Ha en flott fredag og god helg :)

Mornings fra kontoret. Satser på jeg etterhvert våkner. En ekspedisjon til skolen etterpå, for å plukke opp deler av garderoben som minstemann driver å akkumulerer der. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Deilig å väre akkurat så sent avgårde at man rekker politisk kvarter på P1 i bilen. Hjemmelaget mexemat er bestilt i kveld, så da blir det vel det. Ekstern lunsj med min tidligere sjef i dag og "norsk" avreise fra kontoret for å få skiftet til noen massive piggdekk på venninen fra Stutgart.

Buongiorno, stasera io torna a il bel paese. Eller noe i den duren. :ITA Blir første gang med Easyjet siden juni 2018, og første gang med easyjet til/fra Norge siden høsten 2013. Så blir det god pasta, breddefotball fra Italiensk 3.divisjon i morgen og Inter-Venezia på søndag.

Godt jeg flyr lett når jeg ikke reiser med familien, for her skulle easyjet ha småpene 42 euro for kabinbagasje :drunk:

Morn fra Elvebyen. Sykkelturen til stasjonen i dag, denne første dagen i november, foregikk i 14 varmegrader. Vel nede på stasjonen lurte NRK P1 Vestfold på om jeg hadde noe gull hjemme jeg ønsket å selge, nå som gullprisene var rekordhøye. Svarte at jeg ikke hadde stort mer enn gifteringen av gull, og tenkte det var best å beholde den.

Mornings fra Bergen.

Ny mnd og nytt opptjenings år i SAS.
Det 10’ende året og LTG er innen rekkevidde.
Hvordan "angripes" slike utfordringer???

Jo, det gjøres ved å booke Biz Pro til ATL, for en lunsj på lørdag og noe i glasset på en bar lørdags kvelden. Viktig å posisjonere seg i bonuspoeng verden. Så dagen i dag blir å komme seg til ATL, via CPH. Er visst en 330 over dammen, og det skal gå greit. God helg.

FQTV

Det der høres vanvittig dyrt ut, men poeng blir det nå iallefall ut av det...

God fredag fra Oslo, litt ting som må ordnes før det blir avreise til bare Paris i kveld. Skal se på noe tennisgreier (og jeg er ikke så veldig interessert i den sporten må jeg innrømme), men samtidig har jeg ikke vært i den byen utenom på Charles De Ræv et par ganger.
Merkelig nok får jeg bare feilmeldinger når jeg prøver å sjekke inn med Air France på nettet, det funker bare ikke. Jeg skjønner ikke helt hvorfor heller.

Det der høres vanvittig dyrt ut, men poeng blir det nå iallefall ut av det....

Dyrt ja. Helt hinsides og overhode ikke bærekraftig løsning for et fly gullkort.
Ble nullstilt på 8’ende året under oljekrisen pga jeg ikke fulgte med. Så nå er det prestisje og det å sikre LTG som er fokus, ikke kostnad og sunn fornuft. Galskap lenge leve. btw, Kjøpte billetten i sommer på en hyggelig kampanjepris

FQTV

Vel nede på stasjonen lurte NRK P1 Vestfold på om jeg hadde noe gull hjemme jeg ønsket å selge, nå som gullprisene var rekordhøye. Svarte at jeg ikke hadde stort mer enn gifteringen av gull, og tenkte det var best å beholde den.

Skal du selge gifteringen, er det i hvert fall ikke lurt å si det høyt på radio ^_^

God dag fra bortekontoret. Litt styr etter at et utland visstnok hadde helligdag i går, men man kommer nok i mål. Helga er 7 timer unna, og da skal det bl.a. besøkes en krasafaren steinbu.

Ha en god en :)

God, men skikkelig forkjøla morgen fra Haugesund.
Landingen på Helganes i går er kanskje den friskeste siden en MD-80 `touch and go´ en vintermorgen på 90-tallet; uværet tok bra tak her og.
Jobben i litt lenger nord og øst i kveld ser ut til å være avlyst, stengte veier og fare for ras og flom.
Har jo sine fordeler det, men hadde heller ikke hatt noe i mot å utøvd litt kombinert jobb og hobby.

Windy friday her i sør!
Det har blåst godt rundt hushjørnene i hele natt og Superspeed har vært innstilt siden i går morges pga vær! Nå skal det heldigvis bli mindre vind fra i ettermiddag og det passer bra, for i morgen er det vinmesse i Hirtshals, og transporten over blir med båt. Så det blir nok greiere dag enn i dag, hvor arbeidsdagen ikke avsluttes før i 19 tiden. Får holde meg i skinnet om jeg skal rekke båt kl 8 lørdag morgen.......

God helg ønskes!

Re: Fredag & november

God morgen fra Brussel, ventende på dagens Batmobil til jobb.

82f1453a311cd9b875cb9df16cdb1b99.jpg

Tre dager jobbing her nede før jeg drar hjem med siste flyet søndag kveld og skal ha 1,5 deilige uker uten reising.

Ha en best fredag

Merkelig nok får jeg bare feilmeldinger når jeg prøver å sjekke inn med Air France på nettet, det funker bare ikke. Jeg skjønner ikke helt hvorfor heller.

Flybytte? Jeg har opplevd et par ganger at filleFrancen har byttet flytype og da ser det ut til at "the computer says no". Men sist endte det med oppgradering til rad 1 og "gratis" champis, så ikke sikkert det blir så gæernt læll...

November i gang, ja .. Halloween er over og det er kun noen dager til neste gyserdag .. ;)

Kaffen er i koppen og jeg er her i godt selskap.

Attachments

• IMG_7937.jpg
    IMG_7937.jpg
    157.8 KB · Views: 152
Last edited:
God ettermiddag fra Forus,
Allerede et godt stykke ut i arbeidsdagen her i prosjektet, aldri kjedelig i denne bransjen.
Ny måned og den travle delen av året her har startet. Mye skal være ferdig til Nytt År med denne delen av prosjektet før neste fase.
I kveld blir det forhaling østover med 4042.
Ha en fin dag og god helg.

God dag fra Kongsberg.

Det ble et veldig trivelig mini Flyprat treff her i går. Hyggelig at du stakk innom en tur KnutW. I dag at det blitt jobbing og veiledning at en ansatt som jobber mot opprykk. Kjekt å gjøre litt nytte for seg i jobben. Jeg fikk også tatt influensavaksinen i dag, så da gjenstår bare korona vaksine. Får prøve å få tatt den neste uke. Det er 10 år til jeg oppfyller alderskravet, men de andre kravene oppfylles med god margin.

God fredag fra Santiago. Noen timer på hjemmekontor og så må kåken preppes for helgens ministerbesøk.

Back