• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fredag morgen fra Oslo

God morgen fra nok en SL79. Får håpe vi unngår tekniske problemer enten til eller fra jobb i dag. Hjemmelaget pizza og sofaen i kveld. Spania-Portugal bruker være verdt få med seg

Endelig fredda! Finvær i Oslo igjen, selv om kvikksølvet har stabilisert seg litt lavere ned på gradestokken enn hva som har vært tilfelle tidligere i sommer... Klar for avgang til kontoret med både litt interne og eksterne møter. Så blir det vel litt kulturelle greier i nærområdet. Byfesten i Bittelillestrøm og Thai Foodfair på Youngstorget i morgen. Ha en aldeles strålende helg[emoji3]

God fredagsmorgen fra det Sørlandske!

Her skinner solen igjen etter gårsdagens uvær, men det er ikke veldig varmt nei. 13 grader i morges gjør ingen sommer. Og været for helgen ser ikke spesielt lyst ut.

FinalCall melder om kampanje hos Etihad, så kanskje man heller skulle surfe etter priser til varmere strøk igjen? Sommeren her hjemme er vel over for denne gang etter tidenes høytrykk i mai og starten av juni?

Nuvel. God helg ønskes når den tid kommer.... (Måtte det være veldig snart....)

God formiddag fra tiggerstaden. Startet dagen med en svømmetur og etter å ha arbeidet litt med noen dokumenter så er det klart for det som er den vanskeligste øvelsen hvert år: Å gå til venstre etter sikkerhetssjekken på OSL.

Skal opp til nordvestlandet hvor årets første høststorm akkurat skal ha passert, god timing. Håper jeg klarer finne flere aktiviteter enn badeland og utsikt fra nærmeste haug.

Ha en god en alle som klarer finne ting å gjøre i Norge.

Morn fra siste dag på IFI.

Her er masteroppgaven forsvart og man er tildelt karakter man er fornøyd med.
Det krever nok både god mat og en skål i kveld :drink

Meh frå Trondheim. Foreldra til frøkna kvittar seg med huset sitt (fire-manns i høveleg greitt strøk) i dag, og eg må seie det er smerteleg kjipt å sjå det glippe. Men vi manglar både guts og peng til eit slikt prosjekt. Fann skissene på korleis det skal byggast om, og dei minner mistenkeleg om serviettideane våre. Men vi mangla vel ein 15-16 mill til å kunne dra i gang noko slikt. Surt, fordi marknadsverdien vil nok gi ei avkastning på sikkert over 30%.

Jaja, dyrt å vere fattig :D

Får vel prøve å skrive meg ferdig istadenfor.

Hei fra Tauferga. Kursen videre går mot Telemark og ei uke hos det moderlige opphavet. Lite annet å finne på når man likevel ikke kan jobbe. Ha en fin fredag og god helg forunister.

Hau hau hau ..da er tiden hvor simultankapasiteten skjerpes kommet. Jobb og VM hånd i hånd. Godt det blir myk start med en ukes ferie.

Men først skal (fre)dagen gjennomføres.

Mornings eller god dag fra et sted i Utah.

Forlot Colorado og inn i Utah. Der økte Speed Limit fra 75 til 80. Hurra.

Var innom 7 forskjellige motell i går i Grand Junction området. Alle fulle. Kjørte et par timer til før vi fant et sted her i "ørkenen" på seine kvelden.

Neste stopp Las Vegas og der tar vi helg.
Vi har litt utfordringer internt med å bli enige om hvor vi skal bo. Bellagio, The Mirage, Mandalay bay, MGM Grand, Hooters og et-par-til. Vi får krangle i bilen på nedover [emoji847]

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Klepp. Mye skjer på kort tid, men nå vet jeg i alle fall hva jeg skal gjøre i sommer. Uken som gikk ble brukt til kurs, og fremtiden begynner etterhvert å se slik ut:

... og om litt over en uke begynner jeg på en ny jobb. Får bruke uken som kommer til å slappe av mens jeg kan.:fly

God morgen fra tralaland... iskaldt i Iguazu. Som Nordmann føles det litt underlig å måtte langtidslåne boblejakke av en fra Paraguay. Enda særere når det er Norsk flagg på den. Han skal få den igjen i September.

Og tralaland... bodde på en tilsynelatende riktig proff resort. Fint og flott. Gikk ut av rommet i går da et Amerikansk par hadde sjekket inn og ble fulgt til rommet i første etasje. Nøkkelordene virket ikke. "No problem, the windows can't be locked you see", smilte hotellfyren. Så gikk han bort, dro opp vinduet, kravlet inn og åpnet fra innsiden. "Welcome to wish resort!" - smilte han i døra. Jeg holdt på å le meg ihjel. Den Amerikanske jenta tok ikke del i latterbrølet, for å si det sånn.

Nå bærer det til Santiago via Rio med LATAM.

Ha en fin en

Glad fredag fra Røros. Gått i ett siden 06:00 C nå skla det bli helt fint å gjøre ingen ting...frem til søndag. Ha en digg fredags kveld du også.

1. Spania dømmer Ronaldo til betinget fengsel for skattesnusk.
2. Ronaldo scorer to mot Spania i første omgang.

Karma er en bitch ...... :lol:

Fly og øl i Seattle

.... nærmere bestemt i Fremont - Seattle’s Silicon Valley - godt øl Headfull of Dynomite en 7% Hazy IPA - godt oppmøte av fly - han Bever og han Ottar sålangt 10 stykk totalt, litt tynt med forum medlemmer ( 1 ) men det er Fly og Øl hver fredag så mulighetene er tilstede ennå - starter 15:30hver fredag

Attachments

• IMG_0864.jpg
    IMG_0864.jpg
    168 KB · Views: 217
Re: Fly og øl i Seattle

Bare fiks noen som spanderer billett i Biz, så kommer jeg! ;) :drink

Re: Fly og øl i Seattle

Har videresendt denne til Tommy

Tommy? Biz? First - minst! :cool:

Litt brunt i glasset her litt lenger øst. Dog noe sterkere. Lang dag i morgen som skal avsluttes med en vakker solnedgang ved kysten. :drink

Back