• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fredag... Igjen!

God ettermiddag fra det Sørlandske.

Klarte å forsove meg litt da resten av huset sov og har fri. Noen hadde klart å legge inn hele 3 møter i dag, så da måtte det bli jobb i dag. Men tiden flyr da i det minste.

Blir vel hjem og sove litt etter jobb i dag, før man skal på jobb igjen i kveld og natt. Så soving litt utover dagen i morgen også. Med tidlig kjøreoppdrag søndag morgen, er jo denne helgen helt ødelelagt. Det er rart at jeg ikke får drikke!! :drunk:

BF:cool2

God kveld fra Roma. En liten pitstopp på hotellet før vi stikker ut i nærområdet her i Trastevere får dagens middag. Jammen slapp Vatikanet inn to hedninger som oss, selv om det måtte oppveies med litt hedonistisk shopping etter på.

Dagens store spørsmål er hvor langt ned i vinflasken jeg havner før kona er ferdig med å dolle seg opp på badet? Så her er det bare å begynne og ta i mot veddemål ;)

Happy fredag fra Colorado Springs airport. Her for aa hente kjerringa og en stk ekstra leiebil foer man setter kursen mot Cheyenne Mountain Resort og BAcon.

Blir bra.. ;)

Aaah .. da kom kona med pizza og en Tap Room No. 21 Amber Ale .. smaker godt på tampen av en stressa dag ... VPN-tunellen til Mosjøen får kjørt seg nå .... Ser ut som at de fleste har gitt seg nå - vært omtrent dødt på chat den siste timen. Blir vel litt ekstrajobbing i helgen ... vi får se på trøkket ..

22 grader og tordenbyger i omegnen .. skal visstnok intensivere seg utover kvelden. Little Feat og New Dehli Freight Train på Dampradioen .. Livet er helt OK.

Google Ads er også i storform .. tror tydeligvis jeg er i Vietnam .. fire snertne berter i annonsefeltet over tekstboksen - med adresse Ho Chi Minh og Nonthabouri .. og ingen av dem ser utpreget vietnamesiske ut heller ... :p

Back