Fredag igjen:-)re

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Trondheim. Snart frokost før det blir et innledende møte med et «Brand agency»….som helt sikkert medfører mye morsomt arbeid. Ettermiddagsbussen hjem til middag fra Sjømaten på Vinderen. Bare er to dager til neste flytur…Nyt fredagen.

God morgen fra Forus. Ny dag, nye muligheter. Tipper det blir nok en varm septemberdag her i vest. Blir vel muligens å booke noen billetter til Oslo i desember da diverse detaljer begynner å falle på plass. Det er muligens snakk om grillings etter jobb så da blir det muligens en øl eller tre også. Ha en fin dag forumister!

Last edited:
Tuller du? Fredag igjen?

Alle fire medboerne har forlatt huset, Elvis på spellern, nykvernet Evergood Dark og fyr i peisen.. Da er det kos.(les litt mye Teams)

Tett tåke her og dere som har studert fysikk har sikkert en forklaring på hvofor hele nabolaget og de øverste etasjene på huset stinker peis så det jomer. Virker som røyken ikke gidder å gå opp.

God morgen fra oss som ser opp på tåkehavet (ikke helt skyfritt her heller). Starter arbeidsdagen hjemme så får vi se om det blir en ettermidagsøkt på kontoret. Mye greier om dagen og neste uke er låst pga 11 timer kurs/dag.

Mornings fra Hvalstad. En er levert i barnehagen og en sendt på skolen. Litt hjemmekontorering for å kunne legge inn noen private ærend i løpet av dagen. Deretter avsted til grissgrendte strøk ovenfor Drammen, som jeg trodde hadde blitt skyldt bort av flommen, for å dra på skillemissefest :p Ha en fin dag

God morgen fra grissgrendte strøk ovenfor Drammen. Var oppe 0445 for å sette 2,6 kg med svinenakke i ovnen, slik at man kan spise pulled pork i ettermiddag/kveld. Fikk meg heldigvis ett par timer søvn til etterpå!

Men nå først, litt hjemmekontorering!

God morgon från Toulouse, tre dagars betalt flygnörderi på arbetstid har nått sitt slut. Boardade precis en A320 byggd i Hamburg som strax lyfter till MUC och kommer hem till ARN lagom till kvällen.
Hoppas alla får en fin fredag!

Morn fra Tønsberg. I følge Vy-appen og en bekjent var det riktig valg å dra til Oslo i går og ikke i dag. Blir vel kanskje å slenge noe fisk i ovnen etterpå, men da holder det med 1645 og ikke 0445 tror jeg.

God morgen fra Riksen. Satser på at det blir hjemreise i dag, men vi får se hva legene finner ut. Onsdagens ERCP var av den mer krevende sorten. Jeg var helt utslått hele kvelden og natten etterpå. Nå er formen heldigvis bedre. Men akk, det blir enda en runde antagelig i neste uke for å stake opp siste gallegang.

God dag fra Oslo, i ettermiddag blir det siste vakt i forhåndsstemmebrakka og kl 19 er forhåndsstemmeperioden ubønnhørlig slutt. Om man da er registrert utenbys går det ikke lenger an å stemme i en annen kommune enn der man er folkeregistrert. Målingene spriker i allefall i alle retninger her i byen, selv om de blå nok er knepen favoritt i Oslo. Men det er 50/50 i realiteten, jeg tror 36% er for høyt i Høyre i Oslo som siste måling viste, det virker ikke realistisk at de skal komme 10%-poeng over der de ligger nasjonalt her i hovedstaden. Sist gang var resultatet 5.2%-poeng over nasjonalresultatet.

G’morgen .. Straks klar for valpetur, men fortsatt mørkt. Blir en tur til Augusta for å besøke guttungen, kombinert med arbeidshelg. Dvs han gamer og jeg jobber. ;)

Men først må det jobbes litt ..

God ettermiddag fra Tananger!
En siste hektisk fredag før jeg flyr avgårde til Shanghai på søndag for en rundtur i Kina over et par uker.
Kan bli en interessant opplevelse på godt og vondt, forhåpentligvis mer av førstnevnte.
Ha en god helg!

Back