Fredag er aldri feil…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fredag er aldri feil…

God morgen fra Ris. Stille og rolig i huset…men snart kommer NRK Stor Oslo på i bakgrunnen og avisene kommer på bordet. Kaffekopp nr 2 er inntatt - blir nok noen flere før arbeidsdagen sparkes i gang. Vongole på menyen i kveld - så lunsjen må brukes på å kjøpe flest mulig lodd på vinlotteriet på hjemmekontoret…så kan nok premien nytes i kveld.

Re: Fredag er aldri feil…

God morgen fra Knausen. Bare å komme seg på bortekontoret og delta i noe ekte og noen digitale møter. 11.30 skal bilen på en kjapp service og det rykter om pølser der i dag så de ar det hyggelig å vente.

Blir vel litt bortekontor etter dette også før Aassen skal åpnes.

God morgen fra Oslo Øst. Gråvær og regn i lufta her i dag. Så får finne fram HellyHansen-jakka. Paraply er for kvinnfolk[emoji6] Ingen store planer for helgen bortsatt fra innkjøp av et nytt skap på badet. Så da har man vel å pusle med noen timer. Croissant og kaffe til frokost nå, før man er klar til avgang mot filialkontoret. Forresten dukket det opp en Companion Ticket her om dagen, så gjenstår det å se om man får brukt den til noe fornuftig. Ha en strålende helg[emoji3]

God morgen fra Kongsberg. Da ble det ikke helt utskrivelse i går, men nesten. Jeg skal være innlagt til mandag, men jeg fikk dra hjem i går formiddag og sove hjemme. I dag er jeg nedom sykehuset for litt prøver og målinger og deretter er planen at jeg skal være hjemme til mandag morgen før de skal ta nye prøver. Det er til å leve med. Formen er i allefall i klar bedring.

Mornings fra Hvalstad. Halvrolig hjemmekontordag og egentlig var planen en lang løpetur i lunsjen. Men har tydeligvis pådratt med noe så er litt for tett i nese og hodet til at jeg tror det er en god ide. Jeg har vel ikke helt troen på et mirakel her.
Kona er på studietur så barna og jeg styrer showet hjemme. Siden de har mast siden sommerferien så lukter det litt at vi tar middagen enten på den Konglige Karbonade eller Gylne Måke. Ha en fin dag

God morgen fra Lysaker. Kjørte til jobben i dag, da bilen ble byttet inn mot en leiebil i en ukes tid. Ble påkjørt or en tid tilbake, og nå var det endelig tid for å fikse det kosmetiske på bilen. Gårsdagens middag ble tatt på den Kongelige Karbonade, det også etter påtrykk fra den yngre garde.

Lite som skjer i dag bortsett fra litt kjøreoppdrag til en bursdag for eldstemann, så blir det vel en rolig fredag med litt tacos og øl i kveld!

Morn fra kontoret, hvor jeg måtte sette på kaffen selv, på tross av at jeg også har vært innom en barnehage, som er litt mer tidkrevende med fult regnantrekk. Må vel jobbe litt i dag også, men det lukter for en kontor-øl utpå dagen, og kanskje man følger opp med en hjemme-pils også i kveld

Mårn fra det sørlandske gjemmekontoret!

Glad for kort vei fra senga til kontoret idag. For her er det vaskedag. Siden Vår Herre er så glad i Sørlandet, sørger han for å holde det rent. Så i dag har han skrudd på dusjen fra de grå skyene. Så blir det rent og pent til helgen!

Denne uken ble det en danmarkstur med bil så da fikke man fylt opp både vinskap og ølskap, pluss kjøleskap med mange danske delikatesser. Så her skal det bli deilig lunsj i dag.

I kveld skal det spises middag på restaurant på andres regning. Det blir nok fjongt!

God helg til alle!

God dag fra Fornebu. Ble bil her i dag også. Nesa renner, men må få unna litt saker nå.

Blir visst alene med kona i kveld så da skal det nok åpnes noe litt ekstra godt å ha i glasset.

God morgen fra Sønderborg. Utsjekk om 20 minutter, og flyet fra Billund og hjem til oversmurfadoren går ikke før 16:35 så da blir det å kjøre en omvei i det minste.

Muligens helt til Rømø, og om jeg ikke helt gidder det så ihvertfall via Ribe. For neste ukes eventer har jeg booket en natt på Fanø, så det får kanskje være øyliv nok. De har gode kaker og kaffe på BLL, så jeg overlever et par-tre timer der i dag.

Det skal bli godt å komme hjem

Ha en super fredag!

Her bygges det hus hver dag og blir nok en god stund til innflytting, må smøre seg med tålmodighet.
Solgte Odin for noen uker siden, me vel bestille seg ny båt, kanskje tråkke til på Mandag, har siklet over utstyrslistene i det siste, mye snadder som kan monteres på.
I mellomtiden er det en orkan under utvikling i Karibia og den kommer nok på besøk til Florida.
Aldri kjedelig i koloniene nei. :rolleyes:

Attachments

• D307EC5C-BB3C-4F0F-B172-A21D55452915.jpeg
    D307EC5C-BB3C-4F0F-B172-A21D55452915.jpeg
    333.4 KB · Views: 188

Hjemme og endelig en natt i egen seng etter 4 netter på Ahus
Har da vært på andre sykehus noen få ganger før, men aldri opplevd så harde og vonde madrasser som der
På et såpass nytt sykehus hadde jeg forventet litt bedre fasiliteter, men der var det ingen TV/radio og heller ikke mulig å dimme lyset på rommet
Personalet derimot har jeg ikke mye å klage på, artig med 2. årsstudentene i sykepleie som var flinke og usedvanlig tålmodige med kravstore pasienter
Maten var også brukbar selv om matlysten fort blir laber

Så sitter man hjemme da og tar hver dag som den kommer

G’moorgen! Etter noen dagers tropevarme, er vi nede på høstlig nivå igjen. Både MOW og bikkjer nyter den friske luften her på terrassen.

Bøttebrigade her i dag. Snerten snelle med .. store blå øyne. Som man sa en gang i tiden. Nåtildags blir man vel stemplet som gammel gris hvis man bare tenker slik. Uhørt. ;)

Uansett, det skal jobbes helt til det blir helg om en ti timers tid.

Hjemme og endelig en natt i egen seng etter 4 netter på Ahus
Har da vært på andre sykehus noen få ganger før, men aldri opplevd så harde og vonde madrasser som der
På et såpass nytt sykehus hadde jeg forventet litt bedre fasiliteter, men der var det ingen TV/radio og heller ikke mulig å dimme lyset på rommet

Det ble natt i egen seng på meg også i natt for første gang på lang tid. Godt å høre at du ble skrevet ut fra Ahus. Håper formen er bra.

Fasilitetene minner om Kongsberg sykehus. Madrassene her er også harde og vonde. Ingen TV på rommet selvsagt, men en håpløs dårlig en ute i gangen. Rart at det ikke er mulig å få litt bedre fasiliteter enn det de har. På Riksen er det TV på alle rom, med et brukbart utvalg av kanaler.

Nam nam nam nam naaaaaaam

684e4954eed9797ef4f5b792b75ed754.jpg

"I mellomtiden er det en orkan under utvikling i Karibia og den kommer nok på besøk til Florida.
Aldri kjedelig i koloniene nei. :rolleyes:[/QUOTE]

Er det noe ala Leca vegg ? Klarer den å stå imot en orkan ?

Last edited:

God fredag. Gjemmekontoret er logget av, og alle som prøver å sende meg en mail nå, får denne:

Ha en god en :)
8a2d1a4173633384923c194f72662cc2.jpg

God utsikt fra 'kontorvinduet'. Big Jet sender live fra Anchorage på Youtube ..

5870bb9f1bb6230cb2ed4e5af87c462d.jpg

God utsikt fra 'kontorvinduet'. Big Jet sender live fra Anchorage på Youtube ..

5870bb9f1bb6230cb2ed4e5af87c462d.jpg

Dette er fantastisk utsikt!!
Synd at det er ingen flyplass i Skandinavia (eller Norden) med Webcam.

Jeg må vel bare velge en flyplass i USA på den extra skjermen min.

Edit: På Youtube?!?, men....

Last edited:
Back