• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Fredag den 13.

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Snart ned til Oslo S og SJ sin avgang mot Karlstad. En liten generalforsamling venter med de nærmeste 3-400 medsammensvorne. Spennende å se hvordan de gamle stålvognene til SJ har blitt - heldigvis 1. klasse og i underkant av 3 timers tur. Fredag i utlandet kan aldri bli feil. Bjuda på!

God dag fra HK. Hatt en lang morgen på hotellet og fått gjort mye backlog siden mitt eneste møte ikke er før kl 14. Løp nettopp ned for å spise lunch i restauranten her. "Mmm, Carbonara hørtes godt ut nå" - tenkte jeg og leste ikke så mye på alle de andre ordene jeg ikke forstod. Fytti katta for en forbaska grevling pasta. Jeez. Ja, jeg burde f.eks ha Googlet "Korean pollack" og sånne ting men det gjorde jeg ikke. Jeg leste "Carbonara". Og så med skalldyrsaus og et rått egg på toppen. BARF. :) Takk gud for fruktfatet på rommet.

Vel, nå må jeg sjekke ut og komme meg til Sha Tin research park. Så er det Finnair hjemover mot Prinsessa i kveld. Det blir sjukt bra!

Ha en best fredag!

Morn fra høststormen i Tønsberg. Hadde det vært 6 grader kaldere ute hadde det vært drøye mengder snø å måke, men heldigvis er det mildt og gjort godt innhogg i det lille som er igjen av snø. Snart helg, og snodig nok så har man nok å gjøre da også

God dag fra hjemmekontoret. Diverse forefallende før også jeg setter kursen mot Karlstad. Skal i minste sove der, men skal følges eldstemann på diverse hockeykamper i området gjennom helgen. Ha en fin dag.

• Like
Reactions: EB
God morgen fra kontoret. Nydelig peis, pannekaker og nykvernet kaffe hjemme som var tøff å forlate. I kveld er det Centra-middag og helgen skal ni-nytess da det bärer mot Grekerlandet 05.55 på mandag. Kos dokke kosmonæuta..

God morgen fra kontoret på Forus. Vet ikke hva det er med overtroen ang. den 13ende, men jeg synes ofte slike dager blir ekstra interessante. Slik som i dag hvor jeg har fått noen interessante problemer å nøste opp i. Når da kaffen står klar kan jeg vel ikke be om mer?

God formiddag fra det Sørlandske!
Bilen virker igjen! Kostet bare 27 000 å få fikset feil på lufthevingssystemet. Ikke rart jeg drikker. Må vel bli hjemmebrent for polvare har jeg ikke råd til lenger......

Jaja. Kontoret er funnet så får gjøre unna noe kontorering før helga kommer. Eller kommer vel ikke helt før i morgen ettermiddag da jeg må jobbe i morgen også......

God dag fra hjemmekontoret. Diverse forefallende før også jeg setter kursen mot Karlstad. Skal i minste sove der, men skal følges eldstemann på diverse hockeykamper i området gjennom helgen. Ha en fin dag.
Da kan du nok få deg en date med EB mens eldstemann spiller hockey! :LOL:

God formiddag fra det Sørlandske!
Bilen virker igjen! Kostet bare 27 000 å få fikset feil på lufthevingssystemet. Ikke rart jeg drikker. Må vel bli hjemmebrent for polvare har jeg ikke råd til lenger......

Jaja. Kontoret er funnet så får gjøre unna noe kontorering før helga kommer. Eller kommer vel ikke helt før i morgen ettermiddag da jeg må jobbe i morgen også......

Da kan du nok få deg en date med EB mens eldstemann spiller hockey! :LOL:
Kan bli med Hyrox trening 17:00….så vin:-)

Hau hau ... jadda, det er fredag den 13. ..... Det begynte med at dassen fikk forstoppelse .. Heldigvis gikk det greit å stake opp. What's next?

Men det er freddan ... og vi går akkurat 20 år tilbake, til en militærbase nær Kanada hvor det var kaldt, vått og vindfullt. Og vindfullt nok til at vår flightplan fløy avgårde og trolig søkte om asyl .. Heldigvis var det lett å få printet ut en kopi.

IMG_0997.webp

• Like
Reactions: EB
Back