Frankfurt 8.august.

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Flotte bilder. Du tok vel ikke bilde av LN-TUJ som landet rett før Air Canada og en 748 tok av?

Thai retro? Dæven den hadde du flaks med. Artig serie. Bruker du histogrammet på kamera når du tar bilder? Gjør du det ser du fort om du har feil innstillinger på kamera. Ellers ser jo denne spotterplassen helt maks ut.

Thai retro? Dæven den hadde du flaks med. Artig serie. Bruker du histogrammet på kamera når du tar bilder? Gjør du det ser du fort om du har feil innstillinger på kamera. Ellers ser jo denne spotterplassen helt maks ut.

Hei hei, takk takk. Jo kjekt å få skikkelig bilde av den maskinen. Så den faktisk i på FRA i oktober i fjor. Men da satt jeg inni et fly selv så fotomulighetene var det så som så med.

Histogrammet? Nei det har jeg faktisk ikke satt meg inn i. Kan du/noen forklare i korte trekk hvordan det fungerer og hvordan man skal gå fram når man bruker dette?

Desverre er det motlys stort sett hele dagen så den er ikke helt maks. Noe som er veldig synd med tanke på utsikten.

Desverre er det motlys stort sett hele dagen så den er ikke helt maks. Noe som er veldig synd med tanke på utsikten.

Enig der. For bedre bilder hadde jeg nok funnet frem til en alternativ plass for litt spotting hvis jeg hadde hatt tilstrekkelig med tid....

Back