Frank Sinatra på bilde med SAS-fly

RYKogREIS

ScanFlyer Blue

Fant dette bildet på nett - kanskje noen vet bakgrunn for dette bildet?

Attachments

• 120713043246-celebs-politics-sinatra-horizontal-gallery.jpg
    120713043246-celebs-politics-sinatra-horizontal-gallery.jpg
    46.2 KB · Views: 803
Re: FRANK SINATRA

Dette bildet må jo være fra 50-tallet, så da spørs det når Frank Sinatra var i et av de skadinaviske landene ca midt på 50 tallet?

Re: Frank Sinatra på bilde med SAS-fly

Frank Sinatra konsert i Ekeberghallen, 1989, det må ha vært en opplevelse!!

Men som du sier, dette er vel fra 50-tallet - og da aner jeg ikke når han var her.

Frank Sinatra konsert i Ekeberghallen, 1989, det må ha vært en opplevelse!!.

Jeg snublet forøvrig over en konsert med mannen fra Oslo Spektrum i 1991 på Youtube.

Frank Sinatra var i Sverige i 1953, det var liten suksess og derfor ble konserter i andre nordiske land som Norge kansellert.

Takk for svar

Bildet passer jo med 1953, og DC-6 eller eventuelt en DC-6B

To av de kuleste brands gjennom tidene på ett og samme bilde. Nesten så jeg vil printe det.

Men er det sikkert han var på tour i Skandinavia? Har jeg forstått SAS-historien rett så fløy mange av stjernene i gammeldager SAS LAX-CPH-XXX?

På vores crew base i CPH hænger der flere plakater/billeder af datidens kendisser foran SAS' fly, bl.a. Beatles, Karen Blixen, Albert Einstein, Louis Armstrong og Frank Sinatra. Flere af plakaterne kan vist stadig købes rundt omkring.

Ha, ha, var 7 da og ikke helt med, men mamma og pappa elsket Jens Bok Jensen... Tror nok som Tommy at antallet som kjøpte steinskiver med Frank på den tiden var begrenset.

Var vel rundt 1966 jeg kjøpte første LP med ham, også Barbara Streisand "Color Me" i Sam Goody inne i Saks Fifth Ave NYC.. på den tiden var Reidarklasse oppvaskhjelp på MS Oslofjord... Men man kom til Junaiten med litt oppfinnelse..:colgate:

Back