Hallo!
Etter en lang tid med lav profil - er Speedbird tilbake, og da passer det godt med en skikkelig TR!
Selvsagt er vi med på årets julebord i Seattle, og da hører det med en rapport.
I fjor dro vi via IAD, SXM, CLA og CHI - men i år er jeg en fattig mann som avtjener verneplikten,
og vi måtte nøye oss med de oppsatte rutene - selvom vi la inn en ekstra dag i både SEA og IAH.
For å toppe kaken er det også en practical joke inne i bildet - bortsett fra noen noen få utvalgte,
var det ingen som visste at vi skulle dukke opp - ikke engang FedExMartin var informert..
Noen raske stikkord:
Hvem? Fredrik, Vidar og Martin!
Hva? The Christmastable 2010!
Hvor? OSL - NYC - SEA - IAH - FRA - OSL
Selskap? CO!
EDIT:
Ser jeg har gjort noen småfeil rundtom (bommet på ihvertfall en billedtekst, en IATA-kode og noe annet småplukk).
Regner med dere tar rapporten for det den er ment som - morro og underholdning - og overser disse småfeilene (selvom jeg retter opp noen av dem etterhvert..)..
Enjoy!!
Vi kjører i gang i kjent Speedy-stil!
- Først ser vi Speedy utenfor MK02 på Rygge flystasjon (hans hjem de siste 8 måneder).
- Bilen var ikke helt slik en flytekniker liker den, så her kjøper vi vask på Statoil!
- Martin godt fornøyd inne i vaskemaskinen.
- Da var Passaten nyvasket og vi er klar for å dra på tur! =D
- Og her passerer vi bommen på vei nordover på E6!
- Fredrik har kjøpt seg utrolig praktisk BMW 118D!
- Gutta er på vei mot OSL!
- Vel fremme, og Morten tar med BMWen tilbake til Maura.
Neste år håper vi du er med Morten!!
Etter en lang tid med lav profil - er Speedbird tilbake, og da passer det godt med en skikkelig TR!
Selvsagt er vi med på årets julebord i Seattle, og da hører det med en rapport.
I fjor dro vi via IAD, SXM, CLA og CHI - men i år er jeg en fattig mann som avtjener verneplikten,
og vi måtte nøye oss med de oppsatte rutene - selvom vi la inn en ekstra dag i både SEA og IAH.

For å toppe kaken er det også en practical joke inne i bildet - bortsett fra noen noen få utvalgte,
var det ingen som visste at vi skulle dukke opp - ikke engang FedExMartin var informert..

Noen raske stikkord:
Hvem? Fredrik, Vidar og Martin!
Hva? The Christmastable 2010!
Hvor? OSL - NYC - SEA - IAH - FRA - OSL
Selskap? CO!
EDIT:
Ser jeg har gjort noen småfeil rundtom (bommet på ihvertfall en billedtekst, en IATA-kode og noe annet småplukk).
Regner med dere tar rapporten for det den er ment som - morro og underholdning - og overser disse småfeilene (selvom jeg retter opp noen av dem etterhvert..)..

Enjoy!!

Vi kjører i gang i kjent Speedy-stil!

- Først ser vi Speedy utenfor MK02 på Rygge flystasjon (hans hjem de siste 8 måneder).

- Bilen var ikke helt slik en flytekniker liker den, så her kjøper vi vask på Statoil!

- Martin godt fornøyd inne i vaskemaskinen.

- Da var Passaten nyvasket og vi er klar for å dra på tur! =D

- Og her passerer vi bommen på vei nordover på E6!

- Fredrik har kjøpt seg utrolig praktisk BMW 118D!

- Gutta er på vei mot OSL!

- Vel fremme, og Morten tar med BMWen tilbake til Maura.
Neste år håper vi du er med Morten!!

Last edited: