J JanSev ScanFlyer Silver 19 Jul 2011 #1 Bilder fra OSL-Gardermoen juni og juli 2011 Her et glimt av Tommy på Gardermoen flystasjon.
Toby91 ScanFlyer Silver 19 Jul 2011 #3 Flotte bilder Jan, artig å se meg selv der, låg ikke merke til at du knipsa det, gikk jo for det meste i transe rundt den tristar'en :lol:
Flotte bilder Jan, artig å se meg selv der, låg ikke merke til at du knipsa det, gikk jo for det meste i transe rundt den tristar'en :lol:
jarlewn Newcomer 19 Jul 2011 #4 Flotte bilder Ser at Amsterdam Airlines endelig har fått den 3. maskinen sin som de sa kom snart da jeg var term. ass. Altså i 2009
Flotte bilder Ser at Amsterdam Airlines endelig har fått den 3. maskinen sin som de sa kom snart da jeg var term. ass. Altså i 2009
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 19 Jul 2011 #5 Godt å se en bildeserie fra deg igjen Jan, dette vil vi se mere av
Even92LN ScanFlyer Gold 19 Jul 2011 #6 Her var det mye snadder! Nydelige bilder! Har National Airlines noen faste rutetider?
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 20 Jul 2011 #7 Even92LN said: Her var det mye snadder! Nydelige bilder! Har National Airlines noen faste rutetider? Click to expand... Nix, den fløy bare "gittar`n" til en gammel rocker. (Husker ikke hvem det var, men sikkert noe ala` LN-MOW musikk eller i den duren) :lol: Flott at du er på banen Jan. Edit: Var det Bånn Jåvi?
Even92LN said: Her var det mye snadder! Nydelige bilder! Har National Airlines noen faste rutetider? Click to expand... Nix, den fløy bare "gittar`n" til en gammel rocker. (Husker ikke hvem det var, men sikkert noe ala` LN-MOW musikk eller i den duren) :lol: Flott at du er på banen Jan. Edit: Var det Bånn Jåvi?
TKDahl The Heraklion Spotter :) 20 Jul 2011 #10 Flott serie ja, godt å se at det ikke bare var jeg som var tidlig på'n på lørdag. Missa Thai'n gjorde vi begge TK :fly
Flott serie ja, godt å se at det ikke bare var jeg som var tidlig på'n på lørdag. Missa Thai'n gjorde vi begge TK :fly