Fra morgen til kveld

viking1965

ScanFlyer Silver
Sjelden jeg ber til høyere makter, men jaggu funka det ikke :)
Håpet var vel at den skulle krysse månen, men mulig jeg i min bønn var litt uklar på det punktet.

_DSC1657_web.jpg

Air Berlin?? Kom i hvert fall fra nordvest
_DSC1672_web.jpg

_DSC1493_web.jpg

_DSC1625_web.jpg

_DSC1533_web.jpg

_DSC1818_web.jpg

_DSC1998_web.jpg

Kombinasjonen sollys,skyer og fuktighet lagde litt farveshow på Icelandair.
_DSC1966_web.jpg

Ræva bilde, men fikk i hvert fall festa denne til brikka. Putzmeister,hvor ble du av :D
_DSC2358_web.jpg

Litt kveldsstemning
_DSC2406_web.jpg

Og litt til

_DSC2465_web.jpg

Kongebra bilder!
Ja,det ble litt mørkt for oss på slutten,men det var utrolig moro og
prøve og ta bilder av fly i bevegelse i "mørt`n".Det må vi gjøre flere
ganger.

Vidar

Utrolig hva du får til og så med ett Nikon kamera :D :D, nei spøk til side, dette var veldig fine bilder, ser du fikk dispensasjon av sjefen til at være lenge ute :colgate:, overskriften sier jo fra morgen til kveld :D

Torben

Utrolig flotte bilder! Hvilken linse er det du benytter deg av?
Har en "gammel" Nikon 80-200mm f/2.8 og en Nikon 80-400mm f/4.5-5.6 (VR)
Flotte linser begge to som alltid er med på tur, men siden de gamle er eldst brukes kanskje 80-200mm'n litt oftere:D

Har en "gammel" Nikon 80-200mm f/2.8 og en Nikon 80-400mm f/4.5-5.6 (VR)
Flotte linser begge to som alltid er med på tur, men siden de gamle er eldst brukes kanskje 80-200mm'n litt oftere:D

Hvor mange ganger var det du hadde vært i Brussel og ikke hatt kameraet med :colgate: HAHA
:rolleyes:

Last edited:
Det siste bilde var helt unødvendig å ta. Satt og tenkte jeg skulle ta tilsvarende men været var ikke på min side, utfra det gidder jeg ikke å skryte av bildene dine!

Vel, jeg hørte senest i går om en viking1965 som "sutret" (:p) over temaet til fotokonkurransen? Her er det jo mange fantastiske "bidrag" :lol:

Jeg selger fotoutstyret mitt :D
Ingen grunn til å fortsette med så mange utrolig bra bilder som du leverer i dag.
Flotte bilder og fin inspirasjon

Jeg selger fotoutstyret mitt
Ingen grunn til å fortsette med så mange utrolig bra bilder som du leverer i dag.
Flotte bilder og fin inspirasjon

Haha,særlig.Du produserer jo flotte bilder selv.:D
Noen dager er bare bedre enn andre hva motiv og lysforhold angår og da er moro selv om man nesten fryser glutæus maximus av seg:lol:
Personlig får jeg nesten hver dag ny inspirasjon fra bidragsytere på forumet.
Kjekt at også jeg tidvis kan bidra med noe tilbake.

Back