FRA-JFK og JFK-FRA med Lufthansa a380

Hei Erik :)

Ville bare minne deg om at du har lov å bli eldre her på Flyprat ;)

Er vel 7 år siden du fylte 14 ........? (iflg. profilen din)

Ønsker deg mange flotte bursdagsfeiringer de nærmeste dagene :) ;)

PS! Virkelig en flott tur du har hatt + fine bilder.

Bra rapport, Erik :)

Hei Erik :)

Ville bare minne deg om at du har lov å bli eldre her på Flyprat ;)

Er vel 7 år siden du fylte 14 ........? (iflg. profilen din)

Ønsker deg mange flotte bursdagsfeiringer de nærmeste dagene :) ;)

PS! Virkelig en flott tur du har hatt + fine bilder.

Haha, han er faktisk 97-modell :8:

Bra rapport, Erik :)

Haha, han er faktisk 97-modell :8:

:) La merke til en som skrev han var 14 for "lenge" siden, som ikke ble eldre. Hete E. B.

Erik Bru
Date of Birth
August 5, 1990 (21)

Var nå 14 i sept ifjor også ;) :)

Er jo litt greiere når man har ei viss peiling på om den som skjulte seg bak "nicket" tilhørte en voksen, en ung tenåring, en 70 årig pensjonist. Selvfølgelig kan man lese seg til noe, men når det gjelder bilder er det ikke like enkelt, og da kan kommentarene bli "feil".

Men unge mann, du skal få ha din alder for resten av livet :8:

Hei Erik!

Når jeg ser alle disse utrolig flotte bildene som du har tatt, samt bildene i bloggen og samtidig vet at du er 14, så må jeg bare ta av meg hatten og si at du virkelig har ei fremtid foran deg som fotograf. Veldig mange fine komposisjoner av både fly og natur.

Må ha vært gøy å ta den helikopterturen :)

Du har virkelig fått oppleve ting som mange 14 åringer og for den saks skyld 70 åringer aldri har opplevd.
Heller ikke mange som har flydd med et fly som prototypen ikke var på tegnebrettet før man ble født. (Fant ikke noen dato når A380 ideen ble til)

Dag

Takk for mange flotte kommentarer, det er slike kommentarer som gjør det kjekt å legge ut bilder her på forumet! :)

Bildene har visst blitt for populære, men skal laste opp nye bilder litt senere :D

Jeg er 14 år gammel, jeg har visst gjort noe galt når jeg har registrert meg.. Noen som vet hvor jeg kan endre dette? :)

Erik

Back